| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Strategie České pošty

 Celkem 25 názorů.
 Černá kronika 


Téma: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:34:30)
Rozumíte někdo strategii České pošty? Ona chce, aby její služby lidi přestali využívat? Jsou tady lidi pro ČP nebo ČP pro lidi? Pošta dost zásadně omezila otevírací dobu a nedávno propustila přes 1000 zaměstnanců včetně těch za přepážkou nebo v terénu. Šla jsem dnes v půl druhý kolem pošty a venku stálo 17 lidí na chodníku ve frontě. V dešti a větru. Úplně to vidím, jak uvnitř jede jedno okýnko, lidi stejně musí vlézt dovnitř a vyjet si lísteček s pořadím a pak se zase vrátit na chodník a čekat a čekat. A to ještě nebyla ta hlavní doba, kdy končí fabriky a ve městě nastává masakr. Boj o parkovací místa, o vozíky o místo ve frontě propuká před půl třetí.
 Lída+2 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:39:13)
Kroniko, pošta zdražila od 1.4. jako vůbec se mi jako jejich zákazníkovi neobtěžovali napsat.

Zasilkovnu musím pochválit už 17.3. přišel e.mail s novým ceníkem.

Jinak na poště je lidí docela málo. Dneska jsem měla číslo 26 a většinou mívám 50-70. Před zasilkovnu stáli tři lidi, ale je to frčák, pokud zrovna někdo nekupujte cigára a nebo nesazi.
 Renka + 3 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:39:58)
Upřímně nerozumím. Pošta u nás před několika lety zrušila pobočku. Přesto, že je v obci škola, ústav sociální péče plus jedna firma s cca 150 lidmi, takže zásilek bylo asi celkem dost. Na poštu je to cca 12 km (od nás 15 km, my jsme ještě za obcí jako místní část). Když vás nezastihnou doma, je to pakárna. Měla jsem nějaký dopis do vlastních rukou, jela jsem zrovna do toho města, kde je teď pošta, k lékaři, tak jsem si říkala, jak si to spojím. Fakt jsem zírala, že buď mají od 10 do 18 nebo od 8 do 16. Takže ráno v půl deváté smolík pacholík, hodinu a půl čekat nemůžu. A pracovní doba do 16, taky tedy nic moc.
 Lída+2 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:42:08)
Renko, já ty lidi nechápu, víc jak půlka si vybere poštou doporučený dopis.

Nyní taky. Přitom zasilkovnu mám za míň.
 neznámá 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 17:30:24)
Lído, já třeba poštu preferuji.
Zásilkovnu nesnáším, nejbližší máme asi 15km, musím na ni myslet, když jedeme nakoupit.
Náš pošŤák je skvělý, když se nemůže dobouchat, volá mi. Když nejsme doma, nechá balíček na zápraží neboho doručí další den, ráda si za toto připlatím. Kéž by vše fungovalo jako místní pošta.
PRavda, na pobočce pošty jsem nebyla mnoho let, vše řeším přes pošťáka, třeba když potřebuji poslat doporučený dopis, dám mu dopis a peníze a on to zařídí a další den přinese ustřižek.
Si ho tu všichni hýčkáme.~:-D
 Lída+2 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 18:45:07)
Neznámá, jj to mi říkala nejedna pani na jarmarku.

Jenže co tam necháš dnes je v tuhle chvíli v depu, ráno v depu blíž k místu kam to posílám a odpoledne na vyzvednutí.

I když před Vánoci cc od 20.11 do 10.12. byla v háji i zasilkovna, přetížení poboček, pět dní nepřijímali.

A co dělají, bude jich víc, tak se to rozejde. Na další vánoce.

A pokud pošta Ok. Není co řešit, naši mají poštu co popsala Kronika, strašný.
 Konzerva 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:40:14)
U nás se rovnou čeká bez listecku. Ale proč omezili provoz, to nevím to mají tolik nemocných nebo v karanténě? Proč tedy nepřinesou, kseftůje přece víc když se nakupuje přes internet.
 Černá kronika 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:49:54)
No tak to jim tedy vůbec nevychází. Je to naopak dalekoho horší, ikdyž i před koronou to bylo blbý. Jela sice na každý straně jen jedna přepážka ze tří, ale alespoň měli každý den od 8 do 18 h a bez polední pauzy. Teď jede i nadále na každé straně jen jedna přepážka a navíc je omezená otevírací doba a polední pauza k tomu.
 Inka ..|-.|-.-|.- 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:51:59)
Ta polední pauza mě taky vytáčí, stojíš půl hodiny venku na větru a pak zavřou, že je pauza. Nechápu, proč si jí všechny pracovnice berou najednou.
 Lída+2 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 15:56:39)
Kroniko, měli jsme štěstí našeho města se tato změna nedotkla, máme pořád stejný čas roky.8-18h denně. V sobotu do 12h.
 Markéta 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:01:19)
Tak je to státní podnik, tj nestandardní společnost. Nechová se tedy standardně.

A na mě to čím dál víc působí tak, že je v plánu Českou poštu zlikvidovat a její skvělou síť poboček vrazit do rukou někoho potřebného.
 K_at 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:04:49)
Markéto, bingo. Přesně ten pocit mám.
 Monika 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:07:23)
No, tak je to státní podnik, strategie bude asi trochu podobná "úřednímu přístupu" Úředníci jsou asi taky raději, když jim "tam lezou lidi" spíš míň než víc ~;) Navíc tímto přístupem se dostává pošta do spirály - čím horší služby, tím míň peněz od zákazníků, tím víc se musí šetřit a tím pádem se opět zhorší kvalita služeb ...
 Katka. 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:14:15)
Mám eshop a po 12 letech jsem před měsícem zrušila zasílání poštou.
Dlouhodobě byl téměř nulový zájem. 2-3 zásilky týdně a čekání fronty na poště 40-50 minut. Rekord mám čekání ve frontě hodinu dvacet. Fronta se stojí venku na ulici.
Poslední dobou jsem u téměř všech zásilek podávala reklamaci, protože rekomanda nebyla doručená ani po 10 dnech a balík do ruky ani po týdnu.
Sama poštu využívám jen pokud není jiná možnost a počítám s tím, že balík do ruky dřív než za 5-8 pracovních dnů nepřijde.
Kdyby takto fungovala soukromá přepravní služba, tak dávno zkrachuje.
 Lída+2 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:18:59)
Katko, já dnes na poště 3 minuty, protože jsem s vytištěným papírkem šla okamžitě k okýnku.

Zasilkovny asi taky tři minuty a čekala jsem venku, trafika je jak dlaň. A jde to super.

Co jsem v pátek poslala je na místě. Naštěstí to nezlobí.

Ale štvou mě hrozně.
 Katka. 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:34:35)
V našem malém městečku - cca 8000 obyvatel, žádná čísla nejsou.
Prostě přijdeš, stoupneš si do fronty a čekáš.
Stává se, že ze tří přepážek bývají otevřené i dvě, ale trvá to i tak hrozně.
Na zasilkovnu přijdu s balíčkama a paní i když tam má lidi, mi řekne, kam je mám položit a odcházím. Akce na třicet vteřin.
 K_at 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:47:29)
Pošta - chodím jen pro občasný balík. A to je expresní výdej, na balikovne. Jednou za rok nějaký dopis. A to bývá cca 15 minut třeba. Doručení zásilky většinou taky v pohodě.
 Fern 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 16:39:52)
Kroniko a to se ptáš až teď takto?

Až teď si prozrela, že my vsichni jsme prosebnici věcni - na všech st.uradech,nejen na poste?~o~

Ale vetsi na lidi furt bude na tu postu lézt a neumi si to bez této hloupé a zbytečně instituce představit ani náhodou.

Já tam nejdu jak je rok dlouhéj a potom zas ne,vybírám si jiné, mnohem pohodlnější služby a za lepší cenu.Když náhodou posílám balík, tak si firma pro něj přijede pekne až ke mně domu a ještě ani nemusím vyplňovat adresáta a odesílatele, vše už mají připraveno. ÚSPORNÝ BALÍK. cz se to jmenuje,kdyby někdo potřeboval. ~;)
 Abigail* 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 17:38:55)
U nás si zkrátili pracovní dobu. Pokud něco musíme vyzvednout, tak jedině v sobotu, do 16 hodin to fakt nestíháme. Zato nám v nejbližším městě otevřeli další pobočku Zásilkovny, takže častěji chodíme tam.
 Kaipa 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 18:50:59)
Kroniko, služby ČP jsou k pláči obecně, i když naše doručovatelky se snaží, jsou milé a doručují (neházejí automaticky lístečky).

Ale co bych chtěla vidět, je ten masakr, o kterém často píšeš, že je ve vašem městě. Já jsem masakr neviděla už pěkně dlouho, nejhorší to je ve středu ráno v Kauflandu, tam jsem jednou zabloudila asi půl hodiny po otvíračce, když jsem jela do sousedního města na školení, a to jsem se zařekla, že už nikdy více. Ale masakr? Vy jste nějaké město, kde desítky kilometrů kolem není možnost nákupu či návštěvy pošty?
 1kulička 


Re: Strategie České pošty 

(12.4.2021 19:16:55)
No jo, tady celkem pošta funguje, ale i tak občas něco nedoručí s tím, že litují, že se nepodařilo. A slavnostně napíšou, že si to můžu vyzvednout. Jako proč bych si objednávala balík do ruky, kdybych si ho chtěla vyzvednout? Ještě mne celý den nechávají napjatou, protože ráno sms, email, jak budou doručovat a hlavně mi pošlou kód a pak zas slavnostní sms, že se nepodařilo. No a pak to v jejich systému zas trvá, než si můžu slavnostně objednat opakované doručení. ~8~
Párkrát jsem dostala i papírek, že nedoručili chybou pošty a že si to můžu vyzvednout - no to fakt potěší. Nejlepší je, když si něco objednám z knihy, tak to už jsem si mohla rovnou zajet do toho obchodu a nestát frontu na poště ...
Objednávám poštu jen tam, kde není jiná možnost a i tak to je o nervy.
 Analfabeta 


Re: Strategie České pošty 

(13.4.2021 8:16:46)
K poště mám taky historku, drahně let starou, ale možná stále aktuální: naše zahraniční centrála se rozhodla, že naše pobočka udělá tzv. mailing. Což v praxi znamenalo, že rozešleme infomateriály do firem. Přijel na to zahraniční "magor" (= zkratka slova manager) a "virtuální sexuální šéf" (= to byl tehdy marketingový vtip, označení pro šéfa, který je trvale v zahraničí, ale přijede, pojebe lidi a zase odjede). Magor přijel a blábolil cosi o tom, že ty materiály musejí být v obálce přesně seřazené, aby to mělo ten správný účinek. My si teda mysleli svoje, ale když to tak nařídil, tak se to tak udělalo. Jedna obálka měla cca půl kila. I došla jsem s ní na poštu, aby mi řekli, kolik to bude stát, aby na to byly peníze, páč poštovné se platilo výhradně v hotovosti, fakturou to nešlo. Protože se to všechno posílalo do Ruska, činilo poštovné za jednu obálku 125,00 Korun českých. Obálek bylo 1.000, tudíž "pouhých 125.000 v hotovosti. I naložili jsme obálky do aut, bylo toho neurekom, a dovezli to na hlavní poštu, co je vedle nádraží. To nám teda poradili na té poště, co nám vážili balíček, že to tak bude nejlepší, protože tam to dají do přepravek a rovnou do vlaku, s čímž by pošta na náměstí měla problém a našemu autu je jedno, kde náklad vyloží. Nanosili jsme to dovnitř a já nafasovala igelitku s prachama. To bylo asi tak 14:00 odpoledne. Pracovnici pošty při pohledu na tu hromadu málem omyli, nicméně začala statečně zpracovávat podanou poštu. Nejprve zvážila první obálku. Ubezpečila jsem ji, že to ani vážit nemusí, že jsme to už nechali zvážit a spočítat poštovné, a a že všechny obálky jsou fakt stejné, ale přece jen předpis je předpis. Paní se přesvědčila, že to máme dobře, takže jsme začali obálky fedrovat do příslušného okýnka. Do okýnka se to vešlo jen po dvou kusech. Navíc to nebylo možno projet mašinkou, co na obálku natiskne odesílací poštu a poštovné, museli to tisknout na nalepovací štítky a lepit na obálky. Při dvacáté obálce bylo jasné, že to paní sama nezvládne, tudíž jí na pomoc přišla další paní. Obě statečně vážily i lepily a obálky skládaly do košů. Když naplnily asi tři koše, bylo to třeba odnést a ty koše vyprázdnit, aby to nadělení bylo kam dávat. Při asi 200. obálce paní došlo, že to budeme muset platit v hotovosti a máme my vůbec tolik peněz? Protože fakturou se to platit nesmí a pošta musí podané zásilky ten den zpracovat, i kdyby u toho pošťáci museli sedět do rána. I ujistila jsem paní, že jsme to počítali předem a že sebou mám 125.000 v hotovosti v igelitce. Paní se po mém sdělení poněkud orosilo čelo. Při asi tak 600. obálce se paní zoufale plácla do čela, že zapomněla, kolikátá to je obálka a že se to musí znovu přepočítat. To už zpracovávalo zásilky asi pět pošťáků, protože ani dvě paní to nestíhaly. Pošta už byla skoro paralyzovaná, protože ostatní přepážky zavřely, jejich pracovníci zpracovávali naše obálky. V provozu byla vedle té naší otevřená možná tak jediná přepážka, která teda těžce nestíhala. Pošťákům se znovu orosilo čelo, protože všechno se muselo znovu přepočítat, kolik to vlastně stojí. Pak už si dělali čárky jak v hospodě a do košů se skládalo v přesně určeném počtu, aby se to dalo snáz přepočítat, kdyby náhodou něco. No, skončili jsme tu práci těsně před zavíračkou, v cca 18:15 (zavírali v 18:30). K placení si paní přivolala vedoucí pošty, aby se náhodou nesekla, protože rozdíl by musela hradit ze svého. Já vyprázdnila igelitku, nafasovala doklad s astronomickou částkou a šla domů. Na poště si mě za to pamatovali skoro rok, co jsme jim tam nadělali za paseku.
To jen k tomu, proč občas pošťáci nestíhají.
 Konzerva 


Re: Strategie České pošty 

(13.4.2021 9:34:36)
No já kdybych měla takovou nestandardní zásilku, tak bych na dotyčnou pobočku zašla nebo zavolala nebo napsala, abych domluvila postup. Je jasný, že na tohle není běžný provoz pošty zařízený.

A byla ta reklamní akce k něčemu, vyplatila se?
 Analfabeta 


Re: Strategie České pošty 

(13.4.2021 21:48:17)
Konzervo, my to přece udělali. Nejbližší pobočka nám řekla, kam to máme odvézt, tak jsme to tam odvezli. To máš těžký, prostě nejsme Praha a pošta ve firmě zásilky nevyzvedávala, muselo se to dát na poštu.
No, a jestli se to vyplatilo: to máš těžký. Marketing se obecně nevyplácí, jeho úkolem je kromě získávání zákazníků taky udržovat povědomí o značce, nabízet i to, co zákazník nepotřebuje, ale co bude třeba potřebovat až za několik let. Jestli se to vyplatilo, to nevím, ale zahraniční centrále určitě. Minimálně tím, že nefinancovali rozjezd pobočky firmy v Rusku. Ten totiž kompletně zafinancovala česká pobočka. Ono je to taky třeba o tom, že se tímto způsobem vytahají peníze z určité pobočky, z určitého státu. Centrála je nemusela vydat, takže tamní zaměstnanci měli firemní stravenky, firemní školku..., no a financovali jsme to my. My jsme za to neměli ani ty blbý firemní stravenky.
 Konzerva 


Re: Strategie České pošty 

(14.4.2021 17:34:13)
Analfabeto, když by mi na pobočce řekli zavezte to na hlavní, tak i při tomhle objemu a podmínkách by to dopředu domluvila i s tou hlavní.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.