| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otehotneni během užívání HA

 Celkem 2 názorů.
 Jana, 24 
  • 

Otehotneni během užívání HA 

(3.4.2001 15:28:34)
Zaujala me jedna vec ohledne HÄ, na obalu je napsáno, že v případě otěhotnění musíte ihned přestat brát prášky. To se přece ale pozná až po dobraní cele mesicni davky, takze je to pekny nesmysl, nemyslíte? Má s tím nekdo nejake zkusenosti?
Dekuji
 Martina, Kim 7 let 
  • 

Re: Otehotneni během užívání HA 

(3.4.2001 21:42:15)
Ahoj Jano,

toto upozorneni je u kazdeho balikcu antikoncepce. Je to vlastne pojistka pro vyrobce, ze jsi byla varovana o pripadnych komplikacich. HA je velmi spolehliva a pokud ji beres pravidelne, moznost otehotneni je miziva. Uvazovala jsi o injekcich? Jsou jednou za 3 mesice a mne vyhovuji neb brat denne pilulky se mi neosvedcilo, mam desne deravou hlavu a porad jsem zapominala.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.