| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 21 názorů.

Téma: Návštěva Macochy

(13.8.2020 12:12:47)
Krásný den, chystáme se navštívit Macochu, lístky máme rezervované. Chtěla jsem se zeptat od toho kdo tam byl zda by mi nenapsal detaily ohledně příjezdu (jedeme z Prahy), parkování a jak to je daleko z parkovistě k jeskyním(máme sebou zdr.indisp)

Někdo mi říkal, že se dá použít i lanovka? , ale jen tak někdo povídal raději koumám zda z Vás tam někdo nebyl:-) Na cestu počítam asi 3 hodiny možná kvuli D1 více. Klidně mi písněte i zajimavost nebo na co si prakticky spíše dat pozor budu moc ráda děkuji Lenka
 Lada2

(13.8.2020 12:20:00)
Nevím, ale tri hodiny z Prahy mi připadá málo.
 Pole levandulové

(13.8.2020 12:31:00)
Tři hodiny je v současné situaci na D1 opravdu velký optimismus. Minulou sobotu jsem, kolem poledne, tedy žádný velký provoz, jela Praha - Brno po dálnici za 4,5 hodiny. A to to jelo i v těch zúženkách, stáli jsme jen jednou a ještě chvíli, hned na té první zúžence. Tak mi to otrávilo, že na páteční návrat jsem syna přiměla použít vlak /což teda taky nebyl nejlepší nápad, protože někde u Grazu spadla trojel a vlak nabral zpoždění, když to bylo 170 minut, tak jsem ho donutila jet jiným spojem, protože on by tam vesele čekal na tom nádraží, protože se s klukama dobře bavili/.
 Monika

(13.8.2020 12:31:54)
Informace k dopravě a parkvání (včetně vláčku a lanovky) jsou přímo na stránkách www.prokast-machocha:

Do Punkevních jeskyní potřebuješ rezervaci - to na těch stránkách taky je (v sekci základní informace), plus kontakty pro případ dalších dotazů

(13.8.2020 12:36:13)
děkuji, no taky jsem ted koukala , že to bude asi delší tedy asi budeme vyjíždět fakt velmi brzy do 11 musíme vyzvednout listky , zapnu Waze a budeme valit no tak zítra si projedu odkazy nyní bohužel mam blbý signal a sotva otevřu stranky Rodiny a trva to:-), mě spíše jde hlavně o cestu z parkoviste k jeskyním a kdyby náhodou někdo měl praktické postřehy co ani nemusí byt ofiko psány:-), stejně moc díky:-)
 Silvie+dva kluci

(13.8.2020 12:46:33)
Dá se zaparkovat nahoře na Macoše a dolů sjet lanovkou, jde to tedy i pěšky, ale bývala to nic moc lesní cesta. Nebo nechat auto dole u Skalního mlýna a buď jít pěšky po asvaltove cestě nebo jezdil vláček. Není to k jeskyním daleko. Taky bych si tam měla zajít, bydlím od tama jen 10 km, ale už jsem tam nebyla možná dva roky :-)
 klikli

(13.8.2020 12:51:59)
Byli jsme v Punkevních jeskyních a na Macoše před 3 týdny. Parkovali jsme ve Skalním mlýně, jsou tam dvě parkoviště. Přijeli jsme v 8 ráno a už to větší bylo téměř plné. Koupili jsme si lístky rovnou na vláček i na lanovku (kupují ase ale u jiného okénka než vstupenky do jeskyní). Vláček jel chvíli a během jízdy pouštěli výklad o oblasti a jeskyních. Napřed jsme šli do Punkevek, je tam hodně schodů, a pak na lanovku. U lanovky je pár dřevěných schodů k plošině, odkud se nastupuje do kabiny, nevím, zda je tam nějaký bezbariérový přístup, ale snad ano. Dolů jsme šli pěšky a pro zdravotně indisponovaného to asi není. Od jeskyní k parkovišti jsme šli také pěšky a byla to příjemná procházka lehce z kopce. Kolem poledne tam teda bylo už hodně lidí
 TwinVerča

(13.8.2020 13:01:31)
Příštý týden nás to čeká taky. Trochu jsi mě vyděsila tím skoro plným parkovištěm v 8 hodin. My se máme pro lístky dostavit v 9.20, to abysme si asi přivstali, budeme objíždet celé Brno...

(13.8.2020 13:09:34)
Ti dam v sobotu večer vědět jedeme tam v sobotu na 11 hod

(13.8.2020 19:15:50)
my jsme dnes Praha - Brno jeli 3 hodiny jen díky kreativnímu sjíždění a najíždění na D1, které zvládá jen můj muž, já ne, protože on to jezdí furt, jinak se to nedá stihnout

až na Skalní mlýn bych si dala nejméně 4,5 hodin , ale v létě bych tam nejela vůbec, nevím, jak ted, když tam snad nebudou v takovém množství zahraniční zájezdy, ale jinak je to šílený

my tam jezdíme jen v ponuré listopadové nebo únorové dny, kdy to tam vypadá skoro jako dřív a ani na Punkvu není třeba rezervace

ale ano, jezdívá tam vláček a od vstupu do Punkevních jeskyní k hornímu můstku jede lanovka

když jsme tam jednou omylem dorazili v létě, viděla jsem u horního můstku ženský v botách na 7cm jehlách, takže člověk se zdravotním omezením to zvládne jako nic :)))

ale já bych radila všechno stornovat a jet raději do nejakýho hezkýho turisticky neprofláknutýho lesa

dneska jsem byla po letech letoucích na Pražském hradě a myslím, že na Mocoše bude víc lidí , je ti na howno
 Kaipa

(13.8.2020 21:13:40)
Jak se dá omylem dorazit na Macochu?

(13.8.2020 19:20:38)
Podle našich zkušeností je nejlepší jet do krasu úplně mimo sezonu

v Punkevních jeskyních jsme takhle byli se 4 dalšími lidmi, a to byl dokonce víkend ~k~~k~~k~

(13.8.2020 19:50:58)
no to si me dostala teda ach jo děti se tak těší ja ted teda nevim co, ale díky za info

(13.8.2020 19:55:34)
úplně upřímně - já bych tam v létě nejela

(13.8.2020 19:59:23)
hmmm, así mas Brecht , navíc jsem jediny řidič v autě asi na vas dam a zruším to dohodnu se s ostatnimi díky moc za info

(13.8.2020 19:59:45)
recht pardon:-)

(13.8.2020 20:02:29)
nechci bejt "kazišuk" v oblasti výletů,ale kras je krásný mimo turistickou sezonu, akorát pak nejede vláček a lanovka

(13.8.2020 20:00:59)
nechtěla bych ti zkazit výlet

já jyem byla za život na Macoče tak minimálně poatnáckrát, spíše vícekrát a Punkevních jeskyních tak desetrát, jednou i na koncertě

ale příležitosti, asi tři, kdy jsem tam byla v rámci turistické sezony, byly skoro traumatické

výkoda Macochy je, že je přítomna celý rok a i do jeskyní se může, nebo alespoň do nedávna mohlo, vlastně celý rok

o prázdninách je to, jako bys lezla turniketem do Zlatý uličky, mimo sezonu tam je pár nadšenců

(13.8.2020 20:28:09)
jj, máš pravdu ja taky radeji jezdím při lepším počasí. ale jak jsme byli dlouho doma zavřeny tak jim chci udelat aspon nejake dny zajimavějšími , ale jak píšu máš recht ač nevim tedy kam se vrtneme , koukam tankovy den na severu tak snad že bych tam je vzala a Macochu nechame na listopad třeba
 kreditka

(13.8.2020 20:33:52)
Byla jsem tam před 2 lety v létě. Rezervace byla samozřejmostí. Parkování u Skalního mlýna - prázdné parkoviště nebylo, ale zaparkovat se dalo dobře. Koupili jsme i lístky na vláček, který nás zavezl dá se říct ke vchodu k punkevním jeskyním. Na Macochu jsme využili lanovku. Čekala jsem tenkrát, že tam bude hodně lidí, bylo velké teplo, nicméně narváno nebylo (otázka letos). Hezčí než Punkevní jsou tam prý jiné jeskyně, ale jelikož syn usnul další výlet se nekonal.

(13.8.2020 21:09:31)
pere se to v me hlavě tak, že dnes asi neusnu :-) ach booože jet či nejet toť otazka:-))))

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.