Černá kronika |
|
(9.5.2020 15:09:59) Našla jsem na netu dotaz, jak se zachovat, když školka vyhlásila zákaz vyzvědávání dětí osobami staršími 65 let. Není to už trochu bláznivý? Čeho se ještě dočkáme? Jsem zvědavá, až začnou školy fungovat pro první stupeň, jaký absurdní věci budou vycházet najevo.
|
Lada2 |
|
(9.5.2020 15:49:50) No ono to totiž původně ministerstvo samo tak prezentovalo.
|
K_at |
|
(9.5.2020 18:32:54) Jo, byly takový informace. Ale to je fakt už hodně ujetý. To je přece v kompetenci rodiny, jak se domluví....
|
|
|
-Velšice- |
|
(9.5.2020 16:53:42) No, tak to mi pripada jako uplny nesmysl. I lide nad 65 jsou snad samostatne myslici bytosti...krom toho, ze nektere deti vychovavaji prarodice.
|
Mendosa |
|
(9.5.2020 17:29:34) Nastesti, skolka po nich nemůže chtít ukázat občanku.
|
Markéta |
|
(10.5.2020 7:12:29) To asi porusuje pravni predpisy platne v CR.
|
vlad. |
|
(10.5.2020 8:18:29) Moniko, skolstvi je jeste vetsi absurdistan, nez jsme si dokazali predstavit
|
|
K_at |
|
(10.5.2020 8:29:47) Marketo, docela by mě zajímalo, jestli na tohle mají právo. Protože to je ve stylu "budeme vás chránit, ať se vám to líbí nebo ne". Přitom v obchodě bývá násobně více lidí, než v nacpane šatně MŠ.
|
libik |
|
(10.5.2020 8:35:25) Myslím, že dotaz bude pravděpodobně na internetu zjednodušen a zaměněn za doporučení. V mém městě je směrnice, která doporučuje nevyzvedávat děti prarodiči, moje máma mmj z toho důvodu nastoupila do penze, jelikož jí přišlo demoralizující doporučovat takovou věc ve věku 74 let, kdy je bohatě starší než babičky školkáčků.
|
K_at |
|
(10.5.2020 8:41:39) Tak koukám do manuálu a nic o vyzvedávání dětí a 65+ tam není. Byly to asi nějaké napady, než někdo vzal rozum do hrsti.
|
K_at |
|
(10.5.2020 8:42:57) Je to v rámci "Čestného prohlášení", že jsem byl seznámen s rizikovými faktory atd. Takže klid. Žádný zajaz není.
|
|
|
|
|
K_at |
|
(10.5.2020 10:11:30) Vážný, u nás mohou do šatny. Ale s rouškou a hybaj rychle pryč. Což celkem vítám, protože někdy si maminky povídají a dětí boří šatnu.
|
|
|
|
|
|