Ananta |
|
(20.8.2018 10:56:03) Prosím o radu.
Objednala jsem si v tomto eshopu boty vagabond, cena přes dva tisíce + poplatky za dopravu, zaplatila jsem cca 2700 Kč. Eshop ve kterém jsem objednávala:
http://www.ms-rallytruck.cz/shippinginfo.html
Poslali mi úplně jiný boty, který nosit nebdu, reklamovala jsem to a přišel mi tenhle mejl!
Nevíte prosím čím jim vyhrozit? To přece není možné :-( Kdyby to bylo do tisícovky, tak jim to hodím pod nohy, ale tohle je už docela dost peněz, ty boty jsem v čr nesehnala a a už jsem je hodně dlouho chtěla.
"Dear friend,
Except the expensive shipping fee,there will be other factors that both of us should take into account.Such as the inconvenience of return,the customs tax.There comes Christmas day,so many shipping fee has gone up.Besides,it will take long time for delivering.
So,I still suggest you don""t send the goods back to us.If you don""t satisfy the refund of 20%,it is ok for me to apply our finance department for refunding you 25% of your payment. Yours sincerely"
Díky za každou radu
|
TiNiWiNi |
|
(20.8.2018 11:02:56) Co jsem se dívala, tak to nevypada na obchod, kterému bych důvěřila. Není tam kontakt, obchodní podmínky, reklamační řád. Není tam nic. To je jen dropshipping z Číny.
|
|
Katka a 2 výrostci |
|
(20.8.2018 11:13:49) No koukám na to...to bude Čína ,asi... Nenašla jsem na stránkách ani Obchodní podmínky, ale našla jsem postup pro vrácení zboží, a to v sekci Ochrana Osobních dat .. Přeložený je to Googlem, hrozná čeština, díky tomu je to dost zmatené... Kdyby to byl e-shop z EU, tak bych ti poradila trvat na možnosti odstoupení od kupní smlouvy, většina zemí EU to má hodně podobné...Tady se evidentně snaží šetřit na dopravném, nevyplatí se jim hradit dopravu tam a zpět. Ale trvej na svém, udělej screen shot objednaného zboží, fotku dodaného zboží a pošli jim to s informací, že omyl byl jednoznačně na jejich straně a že žádáš vrácení plné kupní ceny včetně dopravného - správně by ti měli hradit i náklad na zaslání zboží zpět k nim. Ale jak to z nich věcně vymůžeš, toť otázka. Každopádně tento pokus udělej,třeba navrhnou o hodně vyšší refundaci (přistoupila bych třeba na 80%), bez posílání bot tam a zpět.
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(20.8.2018 11:16:23) taky se mi to stalo, u jinýho eshopu. s penězi jsem se rozloučila, nicméně podle všeho si na ČOI stěžoval dostatečný počet podvedených zákazníků, takže se mi najednou simsalabim po cca půl roce prachy objevily zase zpět na účtě. takže tu ČOIku.
|
Ráchel, 3 děti |
|
(20.8.2018 11:17:46) jo a psala jsem teda stížnost i přímo jim, tomu eshopu. teď koukám, že pořád fungují, bacha na ně. http://www.umincovny.cz/
|
|
|
Vítr z hor |
|
(20.8.2018 11:17:46) Ty vogo! Peněz je to dost, ale tak nějak nečekám, že ti vůbec něco vrátěj – tedy ani ten 25% refund. Čili bych žádala, ať vrátěj prachy a vyzvednou si balík (ale to se mi jednou nepodařilo ani u Němců). Až ty prachy budou, boty bych vrátila. Jestli nevíš, co s časem, tak se stav i na policii.
Přiznávám, že na podobným webu mě nedávno lákaly dětské boty za pár šušňů, ale protože se tvářil česky a zmíněná čeština byla zhruba na úrovni Zetka, tak mi to nedalo a trochu jsem zagooglila. O webu nikde ani zmínka, tak jsem se na to radši vykašlala...
|
|
Ananta |
|
(20.8.2018 11:34:42) Holky díky,
ale můžu si stěžovat na to čoiku, když jsou z číny?
Pak taky, mám strach, že jim pošlu ty špatný boty a oni nepošlou ani korunu :-(
Jsem debil, prostě jsem nikdy ještě nic z ciziny neobjednávala.
Fakt nevím jak nejlíp postupovat.
Na tu čoiku to musí jít dopisem nebo stačí e.mail?
|
K_at |
|
(20.8.2018 11:36:58) Ananto, boty bych zkusila prodat.
|
Ananta |
|
(20.8.2018 11:54:35) No, nevím kde a kdo by si je koupil. Nejsou špatný, vypadaj kvalitně, ale já takový boty nenosím.
Mohla bych je sem vložit, ale neumím to.
|
|
|
Vítr z hor |
|
(20.8.2018 11:39:50) Když jim pošleš ty boty, zaplatíš poštovné, tj. bude tě to stát ještě víc... A podle mé zkušenosti to jejich poštovné (asi 700, jestli odhaduju z tvého popisu správně správně) bývá o dost nižší než to, co zaplatíš za poslání zpět. Ty platíš totiž za jednotlivou zásilku na ČP, zatímco oni mají nejpíš nějaký smluvní tarif od místního dopravce, který jim posílá ve velkém...
|
|
Ráchel, 3 děti |
|
(20.8.2018 18:30:57) ti moji byli taky z Číny napiš tam email, to bude stačit
|
|
|
Ananta |
|
(20.8.2018 12:01:49) Mně to připadá jako podvod. Ještě jak tam píšou že jsou vánoce... tvl.
Mám obavy, že pošlu boty, bude to stát dalších pár stovek, peníze mi nevrátěj a boty mít nebudu. Mám ale chuť je fakt někam prásknout.
|
Pole levandulové |
|
(20.8.2018 14:33:02) Samozrejme, ze je to podvod, staci si prohlednout ty stranky, zadny kontakt, zadne podminky prodeje. Muzes zkusit jim jak kolovratek psat dokola, ze poslali jine boty a chyba neni na tve strane, mozna neco vrati, ale v zadnem pripade neposilej nic zpet. Zaplatis navic nemale postovne a jejich vratka bude minimalni, pokud vubec nejaka. Boty bych prodala na bazosi a brala to jako pouceni pro priste. Ono se neco podobneho muze stat i na proverenych portalech, zazila jsem napriklad na Amazonu, ale tam to prece jen slo pohrozit hodnocenim a vratila mi 90%z ceny a boty v jine barve mi zustaly, jen to chtelo notnou davku asertivity.
|
|
|
|