kambala pláááckááá |
|
(8.2.2018 10:40:20) Včera jsem byla ve SportsDirect v jednom OC. Chtěla jsem koupit mužovi golfmíčky se StarWars tematikou, ale měli poslední krabici, která obsahovala původně 6 míčků. Dva z toho někdo ukradl. A proto byla cena snížena o 20%.
Prodavači přišlo normální, že když je ukradena třetina zboží v obale, prodávají o čtvrtinu levněji.
V cizině jsem viděla prodávat takové poškozené kusy za cca 10 procent ceny.
Co vy na to?
|
Kaipa |
|
(8.2.2018 10:51:37) Záleží, jak moc bych tu věc chtěla. Trošku z jiného soudku: reklamovali jsme boty, jedna byla ok, druhá nepoužitelná,tak mi chtěli vrátit půlku ceny, že jako když ta jedna je dobrá...
|
sovice |
|
(8.2.2018 12:13:47) Kaipo, fakt? KDO?
|
Kaipa |
|
(8.2.2018 12:22:18) Byl to A3 Sport, reklamovali jsme poměrně drahé kopačky.
|
kysnutá knedla |
|
(8.2.2018 12:52:15) Ja som mala nedávno úžasnú skúsenosť s e-predajcom. O.i. som tam objednala "prdící balonek" (kravina, čo) Lenže on prdel málo, skoro vobec... Stál 119kč, skoro mi nestálo za to ho posielať naspať, ale keď mne vždy ide o ten princíp...
A viete aká mi prišla od nich odpoveď?
"Zasílat zboží zpět není třeba. Vaši informaci věříme a zasílání zpět by v tomto případě spíše zatěžovalo životní prostředí a vynaložené náklady by převýšily částku za hodnotu zboží. Nefunkční balonek, prosím, ekologicky zlikvidujte. Omlouváme se za způsobené komplikace."
Neuveriteľné.
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(8.2.2018 13:02:24) tak podobně reagují na poštovnézdarma... koupili jsme tam šaty (babička si vyhlédla) a ukázalo se, že jsou velikostí tak na naši mrňavku (uzounké), napsal jsem to jen do komentu k produktu a dostala jsem mail, že mi rádi vrátí zaplacenou částku a šaty ať si necháme - poděkovala jsem a nabídku nevyužila, mrňavce sluší, tak proč by mi je měli proplácet, že? je pro ně jednodušší vrátit peníze (jsou to fakt nízké částky), než řešit nějakou nespokojenost
|
kysnutá knedla |
|
(8.2.2018 13:05:53)
|
|
Pam-pela |
|
(8.2.2018 13:09:59) Rose, tak jo, jde to...tam, kde mají velmi nízké procento reklamací celkově, tam, kde nakoupili velmi výhodně a "prodělek" zaplatí jiné zboží a tam, kde vědí, že jde například o vadnou řadu výrobku. Pokud je to shop, který má nad sebou ještě velkoobchod, kde nakoupil, a tedy prodává s nízkou marží, tam asi budou vadné zboží vyžadovat zpět (pokud to není v řádu desetikorun).
Takže - někdo si to dovolit může, jiný ne...protože shop se provozuje za účelem výdělku . Kdo si nechává vyrábět v Číně za zlomek prodejní ceny nebo dokupuje zbytkové sklady atd., ten má pak velký manévrovací prostor.
|
Pam-pela |
|
(8.2.2018 13:11:41) ...tedy pokud balónek nakoupili třeba za 9,-, a to může být reálná cena, tak proč ne, to se fakt nevyplatí vracet ti poštovné zpět (na které máš ze zákona nárok)... A ještě to vypadá dobře.
|
|
|
|
|
Kaipa |
|
(8.2.2018 13:21:07) Jo, Šupli, to tedy vypadá na nějaký interní pokyn. Když viděli, jak se na jejich "nabídku" tvářím, prodavačka řekla: "Tak nic.." a navalili prachy.
|
|
|
|
|
|