Senedra |
|
(14.1.2018 16:56:39) Když už tady debata žije - chystám se uzpůsobit část ložnice jako svojí "kancelář" - tj spojený stůl na psaní + počítač ( ta číst bude do "L"), vedle další pracovní plochu na případné šití a nakonec část, do které bych chtěla umístit tiskárnu ( ale ta je velká, i se skenerem), laminovačku, papíry do tiskárny, folie a podobně. Zřejmě dopadnu tak, že laminovačku budu mít šoupnutou v jedné přihrádce a budu jí vytahovat, když jí budu potřebovat. Hledám na netu nějaké stojany/police/organizéry, abych se inspirovala, jak tuhle část vymyslet a nic na mě nevyskakuje. Nemáte někdo nějaký nápad/odkaz?
|
Senedra |
|
(14.1.2018 16:58:28) Jo, problém je v tom, že když skenujem nebo kopírujeme, tak je potřeba tiskárna otevřít a pak je potřeba mít dost velký volný prostor nad tiskárnou.
|
|
Kudla2 |
|
(14.1.2018 17:41:19) Já jsem měla tiskárnu na takový vysouvací poličce.
|
|
Senedra |
|
(14.1.2018 20:45:34) Nešlo... A o "elektrickém smogu" si myslím svoje.
Výsuvná polička taky nepůjde. a) tiskárna je už dost těžká b) v místě, kam jí plánuji, by vysunutá polička dost překážela.
I když - jak nad tím přemýšlím, mohla bych tiskárnu a laminovačku šoupnout úplně na druhý konec a zrušit kousek knihovny. To mě bude manžel milovat, muselo by se předělat pár polic na knížky, které sám dělal.
|
|
|