Kudla2 |
|
(20.10.2017 20:27:22) Navíc, do prčic, nic přece nebrání přidat tomu učiteli, POKUD JE DOBREJ, a s ním jeho kolegyním, POKUD JSOU TAKY DOBRÝ!
Měla jsem pár výbornejch učitelů-mužů, kteří by si osobní ohodnocení plně zasloužili, ale i takovejch žen, který by si ho zasloužily ÚPLNĚ STEJNĚ. Proč by u všech všudy ony měly dostat míň než učitel-muž, kterej nic nenaučil (i takové jsme měly)?
Koho jinde zajímá při stanovení výše platu, jestli živíš rodinu? To je přece čistě Tvoje věc a je hovadina, aby Ti to řešil zaměstnavatel na úkor ostatních kolegů. Když chceš mít vyšší osobní ohodnocení, tak by ses měl(a) snažit, abys učil (a) dobře, ne to dostat zadarmo "na ksicht", respektive v tomto případě "na pytel"
|
Majákova |
|
(21.10.2017 9:24:31) A jak ředitel pozná, že je někdo DOBREJ? Jesli Vomáčková je lepší než Růžičková nebo Vopršálek? Tomu dám osobní 200, tomu 300 a tomu 1000... Ksichtový koeficient? Šuškanda? Podle názorů rodičů? Blbost. Tato hodnota je neměřitelná. Všichni máme aktivity navíc, mimo vyučování, mimo školu. Jak si představujete tu váhu, která váží, komu se kolik přisype? Já jsem například dopadla velice dobře ve dvou posledních inspekcích na naší škole, ale měla jsem ten "pech", že mi šli na inspekci dvakrát po sobě do hodin, asi se jim líbilo moje jméno. 90% lidí ze sboru nešli na žádnou hospitaci, takže ani kontrolní činnost vyšších orgánů není měřitelná. Dva roky dopadli moji žáci výborně v celostátních srovnávacích testech, ale měla jsem dobré žáky. Teď mám například dvě třídy, kde je několik IVP, několik téměř nevzdělavatelných žáků, různých etnika kultur. Makám tam jako čert, přitom efekt velmi malý. Prostě nebylo jim dáno. Mají mi kvůli tomu snížit plat? Stále tady dokola čtu, ohodnoťe ty dobré, na špatné se vyprdněte, ale nikdo si zde neuvědomuje, že je to naprosto nezměřitelná veličina.
|
K_at |
|
(21.10.2017 9:30:45) Majakova, to mas dost pravdu. Myslim, ze reditel ma moznost si udelat velmi zhruba obrazek. Spis treba o vztazich tridy, atmosfere, chtit videt pripravu do prace, vedet co kdo a proc dela. Jen sd obavam, ze to ani neni v silach jednoho nadrizeneho. Pro samou adminu neni cas na lidi.
|
Majákova |
|
(21.10.2017 9:48:22) A tak určitě hraje roli velikost školy. My jsme největší ve městě asi s 50 členy sboru. Nevím, jak by to ředitel všechno zvládl prověřovat. Asi na malé škole by to šlo, nevím.
|
|
|
Rozállie |
|
(21.10.2017 11:14:14) Změřitelný v pravým slova smyslu to není, ale zjistitelný to je. Dobrý vedení to pozná. Blbý vedení je stejně naprd, tak jako tak, takže úplně nejlíp by ti dobří učitelé udělali, kdyby se prostě stahovali do škol s kvalitním vedením.
|
K_at |
|
(21.10.2017 12:01:17) Rozalie, jak poznas skolu s dobrym vedenim? Co vyhovuje jednomu, muze druhemu vadit. A kolik ucitelu si o sobe mysli, "ja jsem dorej! Pujdu jinam, tady me je skoda!"
|
Majákova |
|
(21.10.2017 12:38:22) A jak budu dopředu vědět, jak mě nová škola zaplatí? Výše osobního, pokud je, se pořád mění. My máme ve smlouvě, že se nesmíme bavit s kolegy o výši svého platu, osobního, odměn, takže já vůbec netuší, kolik berou mí kolegové.
|
|
|
|
|
|