iiiiiiiiii |
|
(17.7.2017 21:25:01) Let Malaysia Airlines 17 (MH17) byl pravidelný let společnosti Malaysia Airlines z amsterdamského mezinárodního letiště Schiphol s cílem plánovaného doletu na mezinárodní letiště Kuala Lumpur. Na palubě byli pasažéři celkem 12 národností. Nejvíce bylo Nizozemců a Australanů. Letadlem cestovaly celé rodiny, včetně několika malých dětí, které letěly na dovolenou. Celkem 80 pasažérů bylo mladších 18 let. Mezi cestujícími byli také odborníci na infekci virem HIV, kteří letěli na konferenci o epidemii AIDS v Melbourne.
Letoun odstartoval z amsterdamského mezinárodního letiště Schiphol ve čtvrtek 17. července ve 12.14 místního času (SELČ), předpokládaný přílet na mezinárodní letiště v Kuala Lumpuru byl v 00.00 (18. července, 6.00 lokálního času). V 15.25 SEČ bylo letadlo sestřeleno, nikdo na palubě letadla nepřežil...
Viník tohoto zvěrstva nebyl dodnes potrestán...
Dnes byl v Amsterodamu odhalen památník věnovaný obětem tragédie. Součástí památníku je také 298 stromů různých druhů zasázených ve tvaru smuteční stužky, které mají podle listu De Volkskrant představovat naději a život. Každá z obětí má u „svého" stromu tabulku se jménem. Kolem pamětního lesíku budou každý červenec kvést slunečnice. Část z nich zasadili právě během dnešní ceremonie. Na slunečnicová pole na východní Ukrajině dopadla totiž část trosek sestřeleného letadla malajsijských aerolinek.
|
Katka a 2 výrostci |
|
(17.7.2017 22:37:59) Vzpomínám na to....vlastne se nic oficialne nezjistilo,jestli je sestrelili rusove nebo ukrajinci,že? Kazdopadne hruza.
|
Z+2 |
|
(18.7.2017 8:42:58) Tak sestřelili je asi nepopiratelně donbaští separatisté. Jejich odpovědnost to , ale není. Oni se bránili ve válce před bombardováním a nálety Ukrajinské armády. Létat nad leteckou válkou je šílenství a odpovědnost nese Evropské řízení leteckého provozu. Donbasané naprosto nezpochybnitelně k zastavení leteckého prostoru nad daným územím vyzývali již měsíc před incidentem. Že provoz nepřesunuli Ukrajinci je pochopitelné. Byl to zdroj peněz a navíc za civilní lety se mohli skrýt i lety vojenské. Posádka protileteckého systému si to letadlo za vojenské, nepochybně také spletla a dělala co bylo její povinností v danou chvíli za dané situace.
|
Jorgos |
|
(18.7.2017 10:58:14) Jejich zodpovědnost to samozřejmě je. Vzdušný prostor byl od 1.7.2014 uzavřený do výšky 26000 stop, od 14.7.2014 pak až do výšky 32000 stop. Podle všech předpokladů totiž žádná ze stran konfliktu neměla mít prostředky schopné sestřelit letadlo nad touto výškou (MH 17 letěl ve výšce 33 000 stop, tedy nad hranicí uzavřeného prostoru). Svůj podíl viny mají tedy ti, kdo separatistům BUKy ilegálně dodali, tedy Rusko.
|
Z+2 |
|
(18.7.2017 11:33:17) To je přeci naprostý nesmysl. Za prvé BUKy se vyrábějí částečně na Donbasu, předpokladat, že tam nejsou bylo vždy nesmyslné. A ten kdo dodal nejlepší možné zbraně některé ze stran je rozhodně nedodal za učelem sestřelování civilních strojů. O tom, že tam BUKy jak na Ukrajinské, tak separatictické straně věděla media, tajné služby a nepochybně bylo v povinnostech Evropského řízení leteckého provozu to vědět taky.
|
Jorgos |
|
(18.7.2017 16:38:37) To není nesmysl. Separatisté oficiálně BUK mít nemohli, prostě proto, že na zabraném území žádný funkční nebyl (nějaké díly nejspíš ano, ale to je málo). Oni sami ostatně ještě i nějakou dobu po sestřelu popírali, že by kdy nějakým disponovali. Ukrajinská armáda je ve výzbroji má, ale na východě žádný neměli (proč taky - povstalci neměli letadla).
|
Z+2 |
|
(18.7.2017 17:17:51) Všechno co píšeš je samozřejmě lež. Oficiální informace ve válce jsou totální hovadina. Ukrajina posádky s Buky měla nějakých 15 km od těch separatistů. Že někdo popírá nějakou výzbroj je opravdu extremně směrodatné. Povstalci letadla měli a mají. Už před sestřelením civilního letadla sestřelili několik bojových letadel Ukrajiny. Jinak se též spekulovalo, že nad Donbasu zalétávají válečná letadla Ruska.
|
Jorgos |
|
(18.7.2017 19:08:27) "Všechno co píšeš je samozřejmě lež." S tebou je radost diskutovat
|
|
|
|
|
|
|
|
|