Monty |
|
(3.6.2016 9:20:01) Pro každou práci je třeba mít nějaké předpoklady - a každá se dá dělat dobře nebo špatně. V té zmiňované diskusi to bylo míněno čistě tak, že sehnat člověka, který může dělat prodavačku (nebylo specifikováno JAK, jestli dobře nebo špatně, jen to, že to zvládne "technicky") je lehčí, než sehnat chirurga, čistě proto, že chirurg k výkonu práce potřebuje určité vzdělání, prodavačka nikoli.
|
Monty |
|
(3.6.2016 9:31:00) zefýr, no, to asi záleží na typu obchodu. U kasy v supermarketu jde asi hlavně o to, aby byla prodavačka rychlá, nedělala chyby a netvářila se jako umučení Boží (byť na to dle mého názoru má právo, je to strašný opruz), u prodavačky v butiku nebo těch zmiňovaných telefonů zas jako zákazník oceníš znalosti, přístup... já třeba nemám ráda prodavačky, co se samy nabízí, ale chápu, že to od nich zaměstnavatel chce, takže jim to nevyčítám. Pokud mi něco vadilo a vadí, tak jsou to hloupé grimasy, kterými taková prodavačka komentuje vzhled zákazníka. To mi přijde těžce neprofesionální.
|
LorianaA |
|
(3.6.2016 10:10:11) Žiju na vsi, kde je 200 obyvatel, obchod nemáme a někdy bych byla vděčná i za takový jak popisuješ Nejbližší máme ve vedlejší vesnici 2km z ukrutného kopce, takže bez auta ani náhodou. A jedna ze tří prodavaček by klidně mohla být ta vaše, často zírám...
|
|
Dana |
|
(3.6.2016 11:08:09) V Praze na Chodově v Hypernově jsem byla také takto "mile" vyhozena paní od informací. Takže si člověk nevybere, v hypermarketech také pracuje kdekdo. Chtěla jsem jí jenom ukázat, že mám v tašce papriky (zabalené) v celofánu a koupené tam, které mi dala sousedka, že jede pryč a zkazily by se jí. Paní u informací mi řekla, že jestli jsem si nevšimla, tak jsem již za nějakou čárou, tedy v obchodě, kam jsem vstoupila aniž bych nahlásila již tam koupené zboží. Když jsem jí řekla, že se to právě chystám udělat, tak mi řekla, že s ním nemám lézt do obchodu, ale hlásit to ještě před obchodem. Po výměně názorů mi řekla, ať si ty papriky sbalím a vypadnu.
|
|
|
|