Elwing |
|
(27.4.2016 9:41:38) Dětem se celkem věnuju, hodně toho spolu podnikáme a máme hezký vztah, nicméně poslední dobou se ve stále častějších frekvencích opakují, hlavně na veřejnosti, nejrůznější drzosti, obořování na ostatní, třeba i dospělé lidi, nejenom na mě. Vždycky jim vysvětlím, že tohle dělat nemůžou, že je nikdo pak nebude mít rád, že k dospělým se mají chovat slušně a s respektem. Odkývou to, že to chápou a příště to udělají zase. Přemýšlím, kde dělám chybu, jestli to vidí u někoho z rodiny, u manžela, nebo u mě. Já si nejsem vědoma, i když se na ně se občas obořím, když si něco vyřvávají atd. Manžel výbušný je, ale skoro ho v těchto situacích nevidí. Máte s tím někdo zkušenosti, v čem byl u vás problém, vyřešili jste to? Ráda bych toto chování stopla, než se stane nadobro součástí jejich chování
|
Elwing |
|
(27.4.2016 9:44:07) Teď se dívám, že podobné téma bylo založené níže. Jak tak ale čtu, tak u nás jde spíše o jízlivosti, obořování se a celkově o to chování na veřejnosti.
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(27.4.2016 9:49:43) Rozmohl se nám tu takový nešvar... Soucítím, neporadím. Syn je třeba drzý doma, ale nikdy se na cizí, je taktní a myslím, že se umí chovat a uznává autority. Dcera ani to ne. Od 2. tř. řešíme poznámky za odmlouvání, drzost a nevhodné vyjadřování vlastního názoru k nárokům a představám učitelky. Možná bych se měla hroutit, vypadá to, že neumím vychovávat dítě. Ale na konzultacích jsme si o tom s učitelkou promluvily, dokonce se tomu i zasmály, shodly jsme se, že "má dny" kdy to s ní jde a kdy moc ne, zřejmě to nějak souvisí s výkyvy nálad a emoční nestálostí, to má odmalička. Prostě část věcí změnit lze, část ne, je potřeba také nemít na děti přehnané nároky a požadovat něco, čeho schopné nejsou a naučit se je brát takové, jaké jsou. Ale pořád je co vylepšovat
|
Anni&Annika |
|
(27.4.2016 9:59:45) no obcas to na me zkousi nase 10tilete dite. Ale za to vdecim manzelovi, co se s malou nehada, o nicem nedohaduje a vsechno ji odkyva.... Takze to obcas vyzkousi i na me a narazi. Jsem jeji kamoska, miluju ji, delam s ni blbosti atd..atd..., ale nastavila jsem ji hranice kam az muze jit... Takze to tebou popisovane nikde jinde ani nedela....
|
|
Anni&Annika |
|
(27.4.2016 10:03:26) margotko...jednu takovou kamaradku ma nase mala /jako je tva dcera/... kdyz je u nas a ja se ji na neco zeptam, dostanu odpoved...co je ti do toho? Pry takhle bezne odpovida i ve skole. Ale jinak ji mam rada. Nekdy je taaak uzasna a podobne veci od ni neslysim vubec
|
Anni&Annika |
|
(27.4.2016 10:28:48) jentak...ale to mi nerika moje vlastni, ale jeji kamaradka
|
janna001 |
|
(27.4.2016 11:19:11) I cizí bych řekla, že takové jednání je nepřípustné a takhle se mnou mluvit nebude. Pokud by to nerespektovala, nechodila by k nám.
|
|
|
|
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(27.4.2016 11:16:26) Anni, tak takhle drzá zase není. Rodiče kamarádek si zatím nikdy nestěžovali. Já si spíš představuju, že v té škole se pře s učitelkou, když musejí dělat něco, co se jim nechce dělat, že se jí snaží vysvětlit, že to je k ničemu že prostě komentuje učební metody a tak. V podstatě si myslím, že jim tam dost chybí nějaká zábavná forma toho učení, jednou prostě 2 stránky v matice denně a myslím, že toho leckdy mají všichni už plné zuby. Saa učitelka uznala, že dělat s nimi slovní úlohy je "pocení krve" stejně úplně k ničemu, protože půl třídy to nechápe a bojkotuje a druhá půlka jen tupě opisuje.
|
Anni&Annika |
|
(27.4.2016 12:06:54) margotko...tahle teda uplne stejne reaguje i na ucitelku ve skole. A kdyz ji ucitelka sprazi, nafoukne se a nespolupracuje uz vubec
Ale ona jinak dokaze byt fakt skvela a i mila
|
|
|
Monty |
|
(27.4.2016 11:34:18) "Co je ti do toho" mi vadí více formou než obsahem. Nemyslím si, že dítě nemá právo se vymezit nebo s něčím nesouhlasit, ale lze to vždy udělat slušně a diplomaticky.
|
Monty |
|
(27.4.2016 11:44:30) jentak, jistě, mám to taky tak. Nejde mi o poslušnost, ale o slušnost. Samozřejmě chápu, že pubertální děti se mezi sebou nebaví stejně jako dva profesoři na akademické půdě, ale podstatné je vědět, že s cizím dospělým se prostě nebudu bavit totožným slovníkem jako s tím spolužákem.
|
|
|
|