X__X |
|
(26.4.2016 8:31:22) to jsme řešili někdy před čtyřimi lety, když měla holka jít do čtvrté třídy. základem bylo svolat jednání rodičů obou tříd s ředitelem školy a vyjasnit si, co se děje a co se dá proti tomu dělat. ředitel byl ze slučování stejně nešťastný, jako my, ale měl ruce svázané financemi od zřizovatele
u nás nakonec zůstalo vše při starém, ředitel to u zřizovatele nějak ukecal. kdyby ne, tak by to byl následující krok, kterým bychom mířili my. u nás na schůzi se v podstatě projednalo:
- kolik dětí by v důsledku slučování odešlo ze školy (ne jenom děti ze třídy, ale i jejich sourozenci, případně nejlepší kamarádi) - to si ředitel zaznamenal pro jednání se zřizovatelem - jak rodiče podpoří propagaci školy, aby se na ni hlásilo víc dětí, případně že je šance přetáhnout kamarády do ročníku z jiné školy (aby se navýšil počet dětí a nemuselo - nemohlo dojít ke spojení) - o kolik zhruba vyjde provoz dvou tříd dráž, než jedné a vysbírali jsme peníze na účet, odkud by byly přeposlány řediteli, kdyby si řekl - ano, kolem toho byla debata, že na učitele ředitel vybírat nesmí a blabla, ale celkově i to ředitel vedl v patrnosti jako argument pro zřizovatele, nakolik jsou rodiče angažovaní. nakonec tedy ty peníze nepoužil, tak se nám po dvou letech vrátily zpátky, nicméně celou dobu byly k dispozici, kdyby něco.
ale opravdu prvořadě to chce jednání ředitel - rodiče, aby se zjistilo, co přesně ke spojování vede a nenechávat všechno na škole, ale nabídnout vlastní aktivitu k podpoření školy.
|
|