Žžena |
|
(6.10.2015 12:17:44) Pokud odstoupíš od smlouvy, budeš bez rádia a musíš koupit jinde. Pokud reklamuješ (což by byla správnější varianta), budeš možná čekat ten měsíc.
|
123 | •
|
(6.10.2015 12:21:48) Ano, Mirek Dušín by reklamoval, ale kromě toho, že bude zakladatelka na vyřízení reklamace čekat 30dní se jí taky může stát, že jí reklamaci neuznají a bude bez peněz i bez rádia. Jednoznačně a)
|
|
Puma |
|
(6.10.2015 12:23:13) Proč správnější cesta? Zboží si předem nemohla prohlédnout, proto je tam ta lhůta 14ti dnů, ne?
|
Žžena |
|
(6.10.2015 12:27:59) Odstoupení od smlouvy je na to prohlídnutí. Pokud to nefunguje, má se reklamovat. Pokud to vrátí, může se stát, že prodejce ten výrobek prodá dalšímu zákazníkovi, protože se NEDOZVÍ, že nefunguje. Nedostane možnost to vyřešit. Jinak já bych rovnou kontaktovala prodejce a řekla, že rádio nefunguje. Dnes je dost prodejců opravdu proklientských, že nezdržují měsíc s reklamací, ale okamžitě vymění zboží, sama jsem takto měla doma náhradní výrobek do 24 hodin po obdržení nefunkčního, který si kurýr při dovozu toho nového ode mne odebral. Opravdu mám opakovanou dobrou zkušenost, že proběhla výměna obratem, žádné papírování a lhůty vyřizování.
|
Puma |
|
(6.10.2015 12:33:57) Já bych informovala prodejce, proč zboží vracím zpět, ale reklamaci bych už nechala na něm. Kdyby se mi jinak zboží líbilo, nechala bych si od stejného prodejce poslat funkční.
|
|
|
|
|