Perseia |
|
(24.5.2015 12:17:40) Má tu prosím někdo zkušenost s inkasem pro mobilního operátora? Potřebujeme zadat počet dnů tak, aby se provolaná částka dala strhnout vždy 1x měsíčně. V bance říkají zadat 20 dnů (počítají měsíc na pracovní dny) a na infolince říkají zadat 30 dnů (počítají měsíc na kalendářní dny). Jaký je vlastně ten správný interval? Předem děkuji za rady.
|
Paja214 |
|
(24.5.2015 12:30:30) Ahoj, nevím, jakou máš banku, ale já jsem u své zadala, že chci inkasovat 1x měsíčně, žádný počet dnů to nechce. Takže asi moc neporadím. Ale logický mi přijde těch 30 dní.
|
|
Fren |
|
(24.5.2015 15:53:43) mě stačí např. u inkasa pro čez tam zadat číslo účtu,ve prospěch kterého si to mohou stáhnout a částku,kterou si mohou stáhnout. U mob.operátora nic takového nastaveno nemám a tahají tě za nos.Od mobilního operatora mi přijde fa na mail a já jim částku k požad.datumu převedu.Žádné inkaso bych jim nepovolovala,už z důvody mnohem průhlednější kontroly z mé strany - můj účet a moje volba,komu co povolím,nikdo se dnes nedovolí z mnoha různých dodavatelů služeb,se ktrými musím spolupracovat,něco nařizovat befelem,že to bude tak a tak dle nich.
Např. náš nový dodavatel plynu chtěl,aby měl zálohovou platbu vždy 15.v měsíci.Já jim jen napsala,že to tak brzy nejde z důvody výplaty a že částka bude odcházet z mého účtu vždy ke 20. v měsíci (ve skuečnosti to chci jen kvůli sobě,protože většina plateb trvalých mi v tento den odchází,tak pro můj lepší přehled).Tak mi napsali,že tedy milostivě mi udělují tuto vyjímku-asi čekají že si z toho sednu na zadek čico.
|
|
Leny+3 |
|
(24.5.2015 16:41:11) Zadej max. 25, aby třeba v únoru nebyl problém, 30 už je moc
|
|
Leny+3 |
|
(24.5.2015 16:41:25) Zadej max. 25, aby třeba v únoru nebyl problém, 30 už je moc
|
|
Leny+3 |
|
(24.5.2015 16:41:26) Zadej max. 25, aby třeba v únoru nebyl problém, 30 už je moc
|
|
|