rišulka |
|
(26.12.2014 10:19:43) Učíte se někdo z téhle knížky? Máme spoustu úkolů na prázdniny plus dohánění za nemoc a kniha není (snad zůstala ve škole, to teď nezjistím, dlouho tam nebyl). Prosím, kdo má, můžete mi poslat nějaký odkaz (našla jsem jen pro druhou tř.- flipsnack) nebo do meilu? Z bílé knihy 2. díl str. 7,9,10,11 a 64-69. Mělo by jít o matiku, učení nám vůbec nejde, potřebuji se něčeho chytit..
|
Delete |
|
(26.12.2014 10:53:16) rišulko, mám doma pracovní sešity na mezipředmětové vztahy, jestli je to ono. Ty stránky 64 - 69 je tam matika (počítání do 9?, to je tedy dost daleko, já jsem s dětmi u počítání do 6, standard je do 7, někdo už má do 8, ti, co jedou podle Hejného, tak počítají do víc, ale čísla mají taky jen asi do 6). Strany 7 - 11 jsou prvouka a čeština. Tak jestli je to ono, mám k dispozici, jen nás teď čeká až do večera návštěva, takže nejdřív večer. Vlastně teď nevím, jestli nemáte genetickou metodu? Tam jsou ty sešity hodně podobné, ale stránky budou asi jinak. Ty bohužel nemám.
|
rišulka |
|
(26.12.2014 11:17:14) ahoj, jo je to ten mezipředmětový prac. sešit - 2. díl, a jo už mají počítání do devíti, ale on nebyl ve škole a nedává ani do pěti, plete si plus a minus. Čtení se ješt+ě nějak dá, jde mi hlavně o tu matiku - a jistě to nehoří, stačí večer nebo jak se k tomu dostanete :) Díky moc!
|
Delete |
|
(26.12.2014 17:05:31) rišulko, a máte analyticko-syntetickou metodu čtení (slabikování)? Abych to byly ty správné stránky.
|
rišulka |
|
(26.12.2014 20:38:46) jéj, Ivo, to envím, každý tam čte, jak mu to jde.. Většinou genetickou - po písmenkách, dva kluci po slabikách - ale všechno z toho jednoho sešitu plus IA tabule vypadá to takhle, to víš asi http://eshop.knihydobrovsky.cz/eshop-lili-a-vili-1-mezipredmetove-pracovni-sesity-pro-1.-rocnik-zs-i.-iv.-dil-87941.html potřebujem tu dvo jku
|
Delete |
|
(26.12.2014 21:10:48) No já mám, ale pro analyticko-syntetickou metodu. Jsou trochu jiné než ty pro genetickou. Obrázek na titulní straněje stejný, ale mohou mít jinak řazené stránky, proto se ptám.
Vy nemáte ty sešity domů? Nebo alespoň 1. díl? Tam bys měla napsané, o kterou řadu jde.
|
Delete |
|
(26.12.2014 21:39:30) Poslala jsem ti alespoň tu matiku, ta snad bude podobná. Čtení se určitě u genetické a analyticko-syntetické liší, tak to jsem neposílala.
|
rišulka |
|
(26.12.2014 22:34:37) Riška byl (a je) nemocný, učili jsme se jen tak povídáním v posteli a teď už nedokážu dohledat, jestli kniha zůstala ve škole nebo ji nějak zašantročil.. To, co posíláš, je výborné - děkuju!! - a vypadá to stejně :) Na čtení máme jinou, oranžovou. No výborné to je, ale už se bojím, jak se do toho pustíme, ty rozklady on vůbec nechápe (trojúhelníky, doplňovat čísla k celkové hodnotě), ostatní počítání vůbec nespolupracuje, on není blbý, ale na tohle má prostě v té palici "zavřeno". Motivace ho nezajímá, zvlášť teď na vánoce, jsou dárky, hračky, sladkosti, sklouzla jsem akorát k trestům, zákazům - a to je pro mě špatná pozice; dneska jsem vymyslela konečně adekvátní odměnu, za týden práce a viditelné zlepšení program na hvězdárně. Doufám, že zájem neopadne a hlavně, že se posune dál, aby mě takové motivační akce nezruinovaly! Prosím ještě nějaký NÁVOD NA ZNÁMKOVÁNÍ, mi to vůbec nemyslí, když dám deset příkladů, jak mám známkovat - jsme doma už tři týdny a další před námi, musím mu to hodnotit, jak je zvyklý ze školy a považuje to za ukončení té práce.. Doufám, že u vás se konečně odpočívá!! :) a děkuju :)
|
Delete |
|
(26.12.2014 22:52:00) rišulko,
tak se známkováním neporadím, to nedělám . To má každá učitelka jinak, některá dává, co chyba, to stupeň dolů, jiná má ještě za jednu chybu 1, za 2 a 3 dvojku atd.
Rozklady učím děti s pastelkami. Dají si před sebe tolik pastelek, kolik je to číslo nahoře. Pak si z nich do jedné ruky vezmou, kolik je uvedeno v řádku dole. No a do prázdného políčka píšou, kolik jim zbyde do druhé ruky. Pro ně je nejtěžší rozlišit, co se po nich v kterém cvičení chce.
Jo a na rozklady mám ještě pomůcku z Matýskovy matematiky, můžeš vyrobit nebo koupit v prostorovém provedení. Děti mají proužek např. 1 x 6 cm, z jedné strany je číslo (šestka), z druhé strany 6 čtverečků. No a k tomu mají kratší proužky, ze kterých se dá ten delší skládat. Takže si dají na lavici třeba tu 6 a pod to skládají 1 + 5, 2 + 4, 3 + 3....a když pak řeší tyhle příklady, tak si to vlastně z těch proužků vymodelují. Nahoru to číslo, co je nahoře, pod to, co je zadané...a hledají, který proužek to horní číslo dorovná.
Nebo já mám koupené ještě tohle:
To je totéž, jen se s tím lépe manipuluje.
|
rišulka |
|
(26.12.2014 23:10:00) To je skvělé! Já tu po nocích maluju číselné řady a kostičky a k ničemu to nevede, tohle je jednoduché, názorné - a hezké :) Mohly jsme si to napsat do meilu - no snad to pomůže i jiným. Opravdu moc děkuju!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|