Černá kronika |
|
(9.6.2014 22:00:09) Banky mění ceníky svých služeb a já zírám. Na pobočkách České spořitelny - vyzvednutí výpisu na přepážce bude stát osmdesát korun místo současných 45 korun, poplatek za výběr hotovosti stoupne z 65 korun rovněž na 80 korun. Stejně pak bude stát na pobočce i poslání peněz (nyní 55 korun). Takže úroky z vkladů jsou nula nula nula, ale za výběr našich peněz na pobočce si banka zaúčtuje 80 Kč? HNUS Se divím, že ještě lidi služby ČS vyhledávají. To takhle banky odírají lidi i jinde v zahraničí?
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 22:03:30) Výpis mi chodí zdarma elektronicky, hotovost vybírám zdarma z bankomatu, peníze posílám z bankomatu taky zdarma - co tam máš dál??
|
Černá kronika |
|
(9.6.2014 22:11:25) No seš dobrá, ale moje mamka nemá počítač, tudíž ani internetový bankovnictví a neumí ani vybírat z bankomatu. Jen příklad, že ještě existujou lidi, pro který je nejjednodušší zajít na pobočku. Mamka naštěstí nemá účet u ČS.
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 22:18:44) Jak starou máš maminku? Bankomaty už jsou 20 let, mojí matce je přes 70 a nemá problém.
Internetové bankovnictví nemám, zas tolik jednorázových příkazů nedávám, ani trvalé neměním příliš často.
|
Černá kronika |
|
(9.6.2014 22:23:39) Je jí 78 let. Ona má účet jinde než u ČS, má trvalý příkazy a hotovost vybírá na přepážce i tam platí jednorázový příkazy. Ale tady jde o to, že člověk bance "půjčí" svoje peníze, banka s nimi hospodaří, úrok v podstatě žádný nedává a když pak si člověk chce svoje peníze vybrat, tak mu za ten výběr banka napaří 80 Kč poplatech. To je absurdní.
|
Chrysantéma |
|
(9.6.2014 22:24:42) no to je právě proto,aby sis ty peníze nevybírala a "půjčila" jim je na věčnou oplátku...
|
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 22:26:54) Je to tlak na bezhotovostní placení anebo aspoň samoobslužný výběr - lidská práce je drahá a přechovávání hotovosti taky.
|
|
hbf |
|
(10.6.2014 10:07:39) Tak pokud to jde, plaťte za babičku vy bankou a babička vám to bude dávat v hotovosti. babička ušetří čas a prachy, vy nebudete muset pro hotovost do bankomatu ...
|
|
|
Jana | •
|
(9.6.2014 22:59:46) Pokud ti stoji za to levný vyber z hacknuteho bankomatu
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 23:04:22) Kamarádce se stalo, že vybrala z hacknutého bankomatu - banka to zjistila, zavolali si všechny vybírající z kritické doby na pobočku, jí se tedy z účtu neztratilo nic, ale dostala 1000 Kč odškodnění za obtěžování.
|
|
|
|
|
|
fisperanda |
|
(9.6.2014 22:08:09) Vždycky při takových zprávách se nakrknu a slibuju si, že už konečně, opravdu a na mou duši, změním banku. Blbá vydřidušská Spořka.
|
Chrysantéma |
|
(9.6.2014 22:17:14) Fish,
přečti si k tomu ten článek...čeká se to i u jiných bank...
|
fisperanda |
|
(9.6.2014 22:20:02) Já jsem ho četla, ale zrovna Spořka je moje banka, takže mě to fakt štve. Druhý účet mám u mbank, a všechno je ok, tam jsem spokojená. Kdybych jenom dokázala u spořky účet zrušit a všechny ty platební příkazy převést na mBank, byla bych spokojená, jenomže je toho tolik, že se toho srabácky bojím - a to je asi i hlavní důvod, proč většina lidí nezmění banku. Naprosto trapná a do nebevolající lenost.
|
Chrysantéma |
|
(9.6.2014 22:21:37) Fish,
nemáš se čeho bát...to si ty banky vykomunikují mezi sebou...
|
fisperanda |
|
(9.6.2014 22:28:26) Já už jsem tohle slyšela, že jde vyplnit nějaký formulář a oni už sami. Jenomže já nevěřím, že by se to obešlo bez komplikací. Ale možná jsi mě trochu nakopla, budu o tom přemýšlet
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(9.6.2014 22:34:39) To jo, ale problém je s přímejma inkasama, to musíš oznámit i těm inkasujícím. Jsem na tom stejně jako ty, nemůžu se odhodlat.
|
fisperanda |
|
(9.6.2014 22:48:16) Protože tušíš, že si naděláš problémy Chtělo by to aspoň nějakou rezervu, když vypadnou příjmy z důvodu změny banky, aby to s člověkem neseklo úplně.
|
fisperanda |
|
(9.6.2014 22:51:18) No, právě, já taky
|
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(9.6.2014 22:58:38) Já mám spíš strach, že mi někde něco nezaplatěj, já si toho nevšimnu a pak to na mě vytáhnou za 5 let s obrovským penále.
|
fisperanda |
|
(9.6.2014 23:07:27) Právě. Muselo by se to ohlídat, a už jenom to hlídání, jestli všechno šlape jak má, stojí spoustu úsilí. A já věřím, že všecko by určitě nešlapalo, jak má. A nikdo by za nic nemohl, rozčilovala bych se na zákaznické lince, kde by to všem bylo buřt... úplně to vidím. Ošéfovat všechny příchozí a odchozí platby a nikde neškobrtnout, a nic nevynechat... to je všechno hrozně náročný. Navíc to sesynchronizovat, protože u všech to určitě nepůjde hned, někde se změna projeví až za měsíc nebo třeba za dva, chaos, guláš a zmatky... Panebože, jsem rukojmí Spořky !
|
mochito |
|
(10.6.2014 7:43:20) Zbytečně děláš drama, banky si to ošeéfujou samy. Já to kdysi sama dělala a už asi 6 let neplatím žádné poplatky.
|
|
|
|
janna001 |
|
(10.6.2014 12:59:18) Já jsem si napřed založila nový účet, tam jsem si sama převedla všechny platby a když jsem další měsíc zkontrolovala, že všechno funguje, pak jsem teprve zrušila tu původní - shodou okolností Českou spořitelnu. Měla jsem nějakou dobu 2 účty, poplatky se mi tím zvýšily jen o těch 50,- Kč za vedení nového účtu u Poštovní spořitelny. A mohla jsem si kdykoliv převést peníze z jednoho účtu na druhý, pokud bych třeba neměla převedené to inkaso.
|
|
|
|
TaJ |
|
(9.6.2014 23:02:17) Fisperando, před časem jsem takhle přecházela od Poštovní spořitelny k GE Money, vyplnila jsem nějaké papíry jen v GE a oni to všechno zařídili - zrušení účtu, převod trvalých příkazů...prostě všechno...je fakt, že povolení k inkasu jsem tam žádné neměla, problém žádný nenastal... teď jsem spokojená, protože předtím jsem platila měsíčně víc než 150,- a teď za ty samé služby neplatím ani korunu - vybírám sem tam i hotově na přepážce, chodí mi papírový výpis, SMS o pohybu na účtě, výběry z bankomatu, trvalé i jednorázové příkazy....a neplatím za to vůbec nic...internetové bankovnictví jsem nechtěla, tak ho nemám
|
Lída+4 |
|
(9.6.2014 23:18:36) Přecházela jsem od ČS jinam, nebyl s tím žádnej problém, a to jsem si všechno nastavovala sama. Zas až tak složitý to není.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(9.6.2014 23:39:56) Nastavovat si to sama, to je ten problém, ani nevím co kam posíláme.
|
TaJ |
|
(9.6.2014 23:58:27) Tak to stačí vzít si k ruce poslední výpis a udělat to podle toho, ne? Já jsem tehdy do nové banky vzala výpis z té původní a podle něj mi tam nastavili všechny příkazy, co jsem tam měla...
|
|
|
|
|
Helča, 2 malé holčičky |
|
(9.7.2014 9:33:52) Já jsem přecházela od ČS k equa bank a taky jsem se trochu bála převodu, ale neměla jsem čas to řešit, tak jsem to nechala na nich a všechno mi převedli rychle a bez problému, nemusela jsem se o to vůbec starat.
|
|
|
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 22:24:31) Chci banku BEZ nutnosti internetového bankovnictví.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(9.6.2014 22:33:21) Tak to je ta spořka, ale je drahá.
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 22:35:43) No já platím u ČS asi 26 Kč měsíčně za všechno, tak to nějak utáhnu.
|
Chrysantéma |
|
(9.6.2014 22:38:18) Já v bance neplatím ani Kč...absolutně za nic...
|
Martina, 3 synové |
|
(9.6.2014 22:40:25) Já platím jen za to, abych nemusela mít internetové bankovnictví, které nechci.
Stejně to jednou přijde, ale zatím je možnost se mu vyhnout.
|
|
|
Černá kronika |
|
(9.6.2014 22:40:29) Já platím měsíčně u Poštovní spořitelny cca 180 Kč - výpis, karta, vklad a trvalý příkazy. Výběry nedělám, když už, tak z bankomatu a hotovost ukládám na přepážce pošty vždycky jednou měsíčně. Máme tu bankomat ČSOB a ČS a u bankomatu ČS bývají neustále fronty.
|
Milena. |
|
(10.6.2014 9:28:50) To je nářez, takže já ušetřím víc jak 2000 ročně už takových 6 let. Mám radost, že mě ta spořka tak naštvala a šla jsem od nich.
|
|
|
Zufi. |
|
(10.6.2014 22:07:58) Martino, já taky a nechápu tu kritiku spořky, copak někoho nutěj? Já jsem tam spokojená.
|
|
|
|
|
|
|
|