| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Zamítnutá reklamace

 Celkem 9 názorů.
 Mapat 


Téma: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 10:23:15)
Jdu se poradit. Sestra reklamovala v jednom vyhlášeném e-shopu telefon, již dvakrát pro stejnou závadu. Poprvé řešili reklamaci opravou, ale prakticky se nic nezlepšilo, tak reklamovala podruhé a reklamaci jí zamítli, že autorizovaný servis neshledal závadu. Závada je špatný mikrofon, při hovoru ji vůbec není slyšet, naposledy jsme na sebe marně halekaly a bylo to k zbláznění. I když zkoušela záznam na diktafon, tak zvuk je slyšet špatně nebo vůbec. Nechápu, jak může servis říct, že neshledali závadu, když se dá ověřit jedním kontrolním telefonátem. Když měla námitky proti zamítnutí reklamace, tak jí řekli, že to může řešit soudně. Přijde mi to absurdní, soudit se kvůli něčemu zcela zřejmému. Navíc si na tuto závadu v recenzích výrobku stěžuje více uživatelů, takže se nejedná o žádnou vyjímku, dokonce ten e-shop už kvůli vysokému počtu reklamací tento telefon už ani neprodává. Co má dělat? Fakt se jedině soudit? Byla smířená s tím, že telefon bude v nejhorším opakovaně reklamovat a pak požadovat vrácení peněz, ale když jí reklamaci zamítli, tak to asi nejde, ne?
Jinak k telefonu si koupila ještě doplňky asi za 800. I kdyby jí za telefon vrátili peníze, co s těmi doplňky? Na jiný telefon pasovat nebudou a stejný už asi těžko koupí, to prostě vyhodí peníze do luftu? Jsem naštvaná za ni, telefon má 4 měsíce, z toho 2 měsíce v servisu a ještě ani pořádně netelefonovala.
Poradí někdo?
 Mapat 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 10:46:39)
Zkoušely jsme hlavní zastoupení výrobce v ČR, a to vztek z reklamace ještě zvýšilo. Přímý kontakt na zastoupení prostě není, na stránkách není telefon ani mail, pouze contact box. Do toho se dá napsat pouze po registraci. Po zaregistrování a kliknutí na box nás to odvedlo na anglické stránky s požadavkem na popis problému v angličtině. Pokud jsme chtěly přímo technical support ke konkrétnímu telefonu, tak nás to nepustilo, pokud jsme nezadaly nějaké výrobní či jaké číslo, které je ovšem uvedeno na telefonu, který je ovšem zatím nevyzvednutý z reklamace na pobočce. To je úplná Honzíkova cesta!
Má telefon vyzvednout z reklamace a znovu pro stejnou závadu reklamovat nebo rovnou odmítnout převzít a nesouhlasit s vyjádřením?
 Žžena 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 10:38:12)
Co zavolat na ČOIku? Nebo pořešit s nějakým sdružením na ochranu spotřebitelů? V různých městech mají i poradny.
 H. 
  • 

Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 13:11:00)
A co s tím asi bude ČOI dělat? Reklamace zamítnuta, servis neshledal závadu a hotovo. To jako ČOI tam půjde a bude je přemlouvat, aby tu reklamaci uznali? To vůbec nespadá do kompetence této organizace.

Řešení je jednoduché, při převzetí v prodejně se svědky telefon vyzkoušet a pokud bude zřejmé, že závada přetrvává, obratem znovu odeslat na reklamaci i s vyjádřením pracovníka prodejny, že opravdu volajícího není slyšet atd., obvykle to reklamaci popožene rychleji dopředu.
 Fren 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 10:41:16)
at si najde stránky ČOI,tam je přímo formulář,který vyplní a zašle jim.Nebo tam má taky seznam,kde lidi z čoi úřadují,je to dnes na téměř každém větším OÚ a oni už ji tam poradí.Z vlastní zkušenosti vím,že touto cestou se dají události rychle do pohybu a rychle ona zjistí,jaké má práva a jak toto dál řešit.A připojit dotaz ohl.těch doplnků,ale tam to moc nevidím,nicméně zkusit se má a může vše.
 Majda a Kájík 07/10 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 11:08:47)
Já si koupila Nokii z eshopu kdesi daleko a nechtělo se mi ho posílat poštou,tak jsem reklamovala v našem městě v servise se zastoupením Nokie a nebyl žádný problém.
 Krabatka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 11:19:46)
Pokud nechtějí reklamaci uznat, skutečně nezbývá nic jiného, než to řešit soudně.
Co se týče doplňků, na ně zapomeňte, to je váš problém, pokud jsou v pořádku.

Jinak my jsme nechali měnit špatný mikrofon na starším telefonu za 250,-Kč.
 Miri+L&M&K 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 14:00:34)
Nemá náhodou právo na výměnu zboží za nové? Určitě to je výrobní vada. Jinak bych zkusila nějakou poradnu dTest apod.
 Krabatka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(22.4.2014 16:39:22)
No ale to by jí tu vadu museli uznat. Jestli jí tvrdí, že je telefon OK, tak je to v pytli.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.