| Modřinka | 
 |
(13.12.2013 19:34:59) Syn je ve druhé třídě a jeho pí učitelka je klasický lempl. V hodinách dávala již v první třídě dětem samostatnou práci na půl hodiny a bavila se při tom na internetu, za DÚ mají pravidelně víc, než kolik toho udělají ve škole, když je kluk nemocný a chci po ní týden dopředu co budou dělat, je s tím problém a obvykle to netrefí ani přibližně, nepamatuje si, co dětem slíbila, řve na ně tak, že se ptají i cizí maminky, jestli to víme. Na rodičáku je problém z ní vytáhnout jakoukoli konkrétní informaci o schopnostech/neschopnostech žáka. Rodičák je každý měsíc. Minulý měsíc mi řekla, že syn je báječný, krásně vyspěl, všechno naprosto v pořádku, ten je studijní typ, ta trojka co dostal, to nic není, on jen dělal něco jiného než měl, to není, že to neumí. Včera jsme měli zase rodičák, mezi tím byl kluk skoro dva týdny nemocný, známky přinesl jenom jedničky a ona mi říká- Ale jo, to bude dobrý, on vyspěje, na vysvědčení to vidím tak něco mezi jedničkama a dvojkama... Když jsem se zeptala co neumí, co mu nejde, nedokázala mi odpovědět. Je mi celkem jedno, jestli kluk bude mít jedničky nebo nějakou dvojku. Ale ráda bych, aby mi učitelka dokázala říct/najít, co je jeho slabší stránka. Jsem sama učitelka, tak poznám, že ona na to totálně prdí a jen žvaní, ale jak na ni si nejsem jistá.
|
| Fren |
 |
(13.12.2013 19:55:05) Mě je to takhle sympatičtější,než byto byla nějaká prudička.A jak víš,že je na netu,když zadá dětem nějaký úkol?Nová doba-nové přístupy!Ale to ve škole ještě většinou nezaznamenali,žejo?!
|
| Modřinka | 
 |
(13.12.2013 21:52:54) Šla jsem za ní něco domlouvat a čekala na chodbě až zazvoní. Když zazvonilo, pozvala mě dál, sebrala dětem nakopírovaný cvičení. Na katedře měla otevřený notebook. Ukazovala mi synovu "samostatnou práci, na kterou měli půl hodiny", bla, bla, bla. A potom mi chtěla ukazovat fotky vnoučat "co mi dcera zrovna poslala." Hodně mě to překvapilo a ptala jsem se pak několikrát syna, co dělala paní učitelka, když oni měli práci- sedí u notebooku.
|
|
| Modřinka | 
 |
(13.12.2013 22:03:27) To by ta její příprava na počítači musela být někde vidět. I oznámení rodičům píšou děti ručně, nikdy nepřinesl jakýkoli výtvor pí učitelky na počítači, komunikovat přes internet s rodiči je ochotná, ale "počítejte, že se na to podívám tak za dva dny".
|
|
|
| Maugha | 
 |
(13.12.2013 20:04:00) A jak je na tom ve srovnání s ostatními druháky? To by bylo pro mne podstatné. Jestli ona to opravdu fláká a nebo je jen taková povaha, ale práci s nimi udělá.
|
| Modřinka | 
 |
(13.12.2013 22:24:58) Já třeba učím cca 120 studentů. U každého vím (v sešitu ) kdy, za co a jakou známku dostal a pokud je to velký úlet, tak co přesně zvoral. Není to nic mimořádného ani časově náročného. Ona má vedle jména jen řadu známek a není schopná dohledat, za co dostal tenkrát tu trojku. Pak nemůže vědět např. "nejdou mu opisy". Krom toho má už rok a půl skoro výhradně 23 dětí a nedokáže říct, proč se rozhoduje mezi jedničkou a dvojkou? To bych moc ráda věděla, co to její rozhodování ovlivňuje.
|
|
|
|