Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 8:21:00) Včera jsem se tu radila kvůli typu sušičky. Nakonec mám vybrané 2 typy cenově srovnatelné. O řadu novější model cca o 1500 dražší než 2 vybrané má ale při koupi do konce listopadu od výrobce plnohodnotu záruku po dobu 5 let (bez navýšení ceny).
Bylo by to pro vás zajímavé? Stojí za to, uvažovat o koupi novějšího modelu Bosch sušičky, než mám vybraný, připlatit si pár set za novější model a mít 5ti letou záruku, proti klasické 2 leté?
Jen že se tu v diskusích dočítám, jak se sušičky houfně po 2 létě za ruce opravují...
Konkrétně je to tento model, pokud by to někoho zajímalo http://www.onlineshop.cz/velke-elektrospotrebice/pracky-susicky/susicky-pradla/kondenzacni/susicka-pradla-bosch-wtw86361by-152492P.html
|
anemon |
|
(22.11.2013 8:32:49) Nemám zkušenost s Bosh, mám AEG, oprava byla nutná po necelých pěti letech.
|
Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 8:46:14) Anemon, AEG Lavatherm je má druhá lehce levnější varianta. Při znám se, že jak jsem to včera stodovala, tak krom par detailů a průhlednosti bubnu jsem byla úplné ztracená v kvantech podobných přístrojů, lišících se kolikrát jen číslem za názvem, navíc v podobných cenách...vybrat si konkrétní typ je pro mě téměř jako ho vylosovat...no a pak mi tam skičila ta 5ti léta záruka, navíc bez příplatku, který stojí na 5 let obvykle pres 3 tis a trosičku se mi to navahlo právě k té Boschce.
Ale pro odlehčení, jdu příští týden k zubaři na 2 plomby a koupim-li levnější sušku, mám k tomu "zdarma" ty 2 bílé plomby
|
anemon |
|
(22.11.2013 8:55:12) To se vyplatí , já kupovala sušku v době, kdy jsem čekala dvojčata, šlo mi o nežehlení. V té době měla Bosh v naší cenové relaci jednosměrný buben, obousměrný prý lépe načechrává, čert se v tom vyznej.
Pokud bych vybírala nyní, soustředila bych se také na dostupnost a možnost čištění vnitřního filtru.
|
Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 8:58:21) Boch má filtr ve dveřích a filtr kondenzátu samočisticí...
|
anemon |
|
(22.11.2013 9:28:25) No, ty dva má i naše dostupné, pak má ještě jeden a to je dost pruda. Další modely už mají vše vyndavací.
|
|
|
|
|
|
jentak | •
|
(22.11.2013 8:38:31) Nevím, jestli se vyplatí, ale já si ji dokoupila - taky jsem slyšela, že opravy jsou do pěti let nutné. A pračka se to po..... po dvou letech - jen co skončila záruka.
|
|
Majoranka |
|
(22.11.2013 8:40:27) Já byla před rokem ve stejné situaci. Jednalo se o sušičky Siemens. Vybrala jsem dražší (+ měla jednu funkci navíc) s 5ti letou zárukou. Zatím jsem spokojená.
|
Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 8:57:09) Majoranko, siemensky tam s touto zárukou mají taky, v podobných cenách jak mám vybráno...prý jsou některé modely Bosch Siemens téměř totožné. Při znám se, ze jsem o Siemens zatím neuvažovala, protože všichni doporučují AEG nebo Bosch...mám to přehodnotit a ještě zkoumat ?
Co máš za typ a jak jsi spokojená?
|
Majoranka |
|
(22.11.2013 9:33:42) Na doporučení kuchyňského studia máme i v kuchyni všechny spotřebiče Siemens (taktéž rok). Pán tvrdil, že na Siemens nemají žádné reklamace a že jsou ty spotřebiče tak kvalitní, že 5ti letá záruka je zbytečná. Já mám model s košem na sušení bot a vlny - WT46W593. Jsem velmi spokojená. Odbourala jsem téměř žehlení. Žehlím pouze košile,ale jde to mnohem snáz.
|
|
|
|
w | •
|
(22.11.2013 8:40:48) Nevím, ale mám pračku se susickou bosh 15 let a drží
|
Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 8:48:25) W...tak to je super...jen přemýšlím, jestli před 15 ti lety ještě nevyráběly ty přístroje jaksi trvanlivější než dnes
|
|
|
Chrysantéma |
|
(22.11.2013 8:54:30) Především musíš mít štěstí na kus...ona ta záruka není všespásná a jsou pak autorizované servisy,které i s tou 5tiletou zárukou dokážou pěkně manipulovat...takže zvaž to...
|
Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 9:00:53) Chrysantémo, jak manipulovat se zárukou...to mě zajímá. Tady bych měla při koupi v ceně krom dopravy i instalaci dodejcem...pokud není háček právě třeba von neodborném zapojení. I když je to směšné, protože strčit do zásuvky ji umím sama
|
Chrysantéma |
|
(22.11.2013 9:04:30) Manipulace se zárukou znamená,že Ti budou tvrdit,že zrovna na tuhle konkrétní závadu se záruka nevztahuje...zažila jsem to několikrát,proto to píšu...je to způsob,jak na straně jedné vytáhnout peníze navíc ze zákazníka,na straně druhé si pak značkový servis naúčtuje opravu,která nemusí být zrovna levná,protože Ti budou tvrdit to,co jsem psala nahoře...
|
Lenka a zlatíčka |
|
(22.11.2013 9:14:35) Chrysantémo, tady píšou, že je to plnohodnotná 5ti letá záruka od výrobce, nikoliv dokoupená, nebo jen na motor apod.
Je tedy pravda, že pokud utopim mobil, taky se mi na to záruka nebude vztahovat, ale co bych tak mohla provést se sušičkou, pokud je podmínka čistit pouze filtr na prach, druhý filtr je samočisticí...
|
Chrysantéma |
|
(22.11.2013 9:17:20) ...šikovný mechanik najde něco,co jsi "jako" dělala špatně...ale je to samozřejmě Tvá volba...já jen upozorňuju na riziko...
|
japolka |
|
(22.11.2013 9:34:39) Třeba mé sestře opravář odmítl opravit na záruku pračku. Důvod- pračka stojí v koupelně, což je vlhké místo, což má na pračku neblahý vliv.
|
Chrysantéma |
|
(22.11.2013 9:50:15) Jo,jo...to přesně ono...a takových "výmluv" a "dobrých důvodů" se najde hodně...
|
|
Natali | •
|
(22.11.2013 9:50:18) Má švagrová měla opakovaně velké problémy se servisem Bosh, byli sprostí a neskutečně drazí, mají opravnu 50m od jejího domu a naúčtovali si 300,- za cestu. Už žádné spotřebiče Bosh nemá..
|
|
|
|
|
|
|
|
kambala pláááckááá |
|
(22.11.2013 11:20:18) já si zaplatila navíc pětiletou u pračky i sušičky, mám AEG
|
|
w | •
|
(22.11.2013 14:01:42) Je to trochu z jineho soutku, ale.....mama kupovala pracku u levnéelektro z budějovic s dopravou,nikde problém,pračka byla v normálním obalu,máma jí převzala,zaplatila,vybalila,obal aktivně vyhodila. Večer táta jí chtěl zapojit a zjistil,že šrouby od bubnu jsou zlomené. Chteli to zreklamovat, aby přišel technik,jestli to nevadí funkčnosti. Eshop se jim vysmál,ze to museli udelat sami, když podepsala dodak a obal uz byl v popelnici. Takže pozor, nic nevyhazovat!
|
jentak | •
|
(22.11.2013 14:05:31) Tak to je jasný, že když chci vrátit výrobek do 14ti dnů, tak musím v originál obalu. Nicméně na reklamaci by to bylo i tak /ovšem 30ti denní/, neboť výrobek už při převzetí vykazoval vady, protože převzetím výrobku nepodepisuješ, že je OK a funkční, ale jen že je na pohled OK.
|
Katka kluci 11 a 15 | •
|
(22.11.2013 22:41:00) Ono i při vrácení do 14 dnů (odstoupení od smlouvy bez udání důvodu)má poté e-shop 30 dní na vrácení peněz. Zboží nemusí nic být, prostě se jen "nelíbí". Ale popsaný případ samozřejmě oprávněná reklamace, vada je jasná a tady je naopak protiprávní vyžadovat po zákazníkovo originální obal....a zase na straně prodejce- e-shop má 30 dní na vyřízení. Toto bych rozhodně nevzdávala, reklamace z důvodu vady výrobku opravdu není situace, kdy musím mít originální obal...
|
|
|
|
Kšandička |
|
(22.11.2013 16:57:41) Kupovali jsme před měsícem sušičku Beko a záruka na 5 let tam byla automaticky. Stála necelých 15 tisíc.
|
|
zerat |
|
(22.11.2013 17:00:03) Mám za to, že záruka 5 let se ovšem nevztahuje na běžné opotřebení, takže si myslím, že na běžné opotřebení se po 2 letech svede více méně všechno
|
|
daba+holčička |
|
(22.11.2013 19:39:25) řekla bych že jo, u nás sušička AEG za 20.000, po 4 letech výměna ventilátoru za 5000 ale jela 2x tolik než je běžné (2 rodiny)
|
|
|