| KvětuškaS | 
 |
(18.11.2012 19:02:55) Celkem jsme výrobek reklamovali 3x a poslední dvě reklamace byly kvůli shodné vadě (prodejce naposledy tvrdil, že závadu odstranil a prý při testu, který mají natočený na kameře se vada nevyskytovala, avšak nám doma, při odzkoušení opět vada vyvstala. Nyní tedy půjde o 3. reklamaci jedné vady. Za týden nám končí záruční lhůta, tak se chci zeptat, zda-li je možné odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz? Případně, dle jakého §? Moc děkuji
|
| Hannah+Onďa+Vašík | 
 |
(18.11.2012 19:14:38) Pokud se reklamace tyka jedne vady trikrat,muzes pozadovat odstoupeni od smlouvy,tedy vraceni penez.
|
|
| Katka. | 
 |
(18.11.2012 19:15:23) A ty reklamace máš uznané? Nárok na odstoupení od smlouvy a na vrácení peněz máš buď při 4. reklamaci na různé závady (ale reklamace musí být uznané), nebo při třetí reklamaci na stejnou závadu - ale opět musí být reklamace uznané.
|
| KvětuškaS | 
 |
(18.11.2012 19:17:47) Ano, všechny reklamace uznané, tudíž jde teď o 4. reklamaci na různé vady a 3. reklamaci stejné vady.
|
| Katka. | 
 |
(18.11.2012 19:21:06) Tak v tom případě máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy
|
| KvětuškaS | 
 |
(18.11.2012 19:39:12) Bezva, díky moc. 
|
|
|
|
|
| Paradox | 
 |
(18.11.2012 19:42:17) A je uznaná i ta reklamace, kdy prodejce tvrdil, že se vada neprojevila? My jsme reklamovali manželovy švýcarské hodinky za necelých 9000,-Kč už 3x, poprvé nám tvrdili, že to bylo baterkou, tudíž se nejedná o tři stejné vady. Zatím jdou dobře, ale pocit, že na ně není spolehnutí, zůstal:-(
|
| zerat | 
 |
(18.11.2012 20:08:21) Musí být uznaná.
|
|
| KvětuškaS | 
 |
(18.11.2012 20:10:46) Paradox, všechny čtyři dosavadní reklamace byly uznány - nebo jak to poznám?
Jedná se o lis na ovoce 1. reklamace : prasklý kryt motoru - uznali a ještě ten den závadu odstranili 2. reklamace : protékání šťávy - uznali, odstranili ("reklamace vyřízena") 3. reklamace : protékání šťávy - uznali, odstranili (tentokrát tedy již podrobněji popsali závady a jejich odstranění - je v tom nějaký fígl?)
No a nyní bude 4. reklamace : protékání šťávy
I kdyby to neuznali jak 3. stejnou závadu (což by bylo ale na hlavu, vzhledem k jasným skutečnostem), pak se tedy jedná o 4. různou závadu, ne?
|
| KvětuškaS | 
 |
(18.11.2012 20:12:43) Teda dosavadní tři reklamace byly uznány, čtvrtá teprve bude.
|
| Paradox | 
 |
(18.11.2012 20:23:56) Ano, tak to byly uznány. Mě zmátlo to, že si natáčeli, že se vada neprojevila. Ale stejně reklamaci uznali. To je dobře.
|
| KvětuškaS | 
 |
(18.11.2012 20:31:33) Já jsem to asi špatně napsala, oni přístroj vyčistili, opravili a vyměnili nějaké síto a potom prolisovali 3 kg mrkve s tím, že jim to neprotýká. Avšak nám doma opět protýkal... Ale jinak se doposud chovali seriozně, tak snad tomu bude tak i nadále.
|
|
|
|
|
|
| Chrysantéma | 
 |
(18.11.2012 19:57:36) Zkakladatelko,
mám za sebou obdobnou zkušenost...prodejce už tím,že chybu nechá opravit ji uzná...tudíž trvat na vrácení peněz.Možná budeš muset oslovit právníka,ale v té chvíli jdou i peníze za právníka za prodejcem...je dobré ho na to upozornit.
|
|
|