| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

3. reklamace stejné vady

 Celkem 13 názorů.
 KvětuškaS 


Téma: 3. reklamace stejné vady 

(18.11.2012 19:02:55)
Celkem jsme výrobek reklamovali 3x a poslední dvě reklamace byly kvůli shodné vadě (prodejce naposledy tvrdil, že závadu odstranil a prý při testu, který mají natočený na kameře se vada nevyskytovala, avšak nám doma, při odzkoušení opět vada vyvstala. Nyní tedy půjde o 3. reklamaci jedné vady. Za týden nám končí záruční lhůta, tak se chci zeptat, zda-li je možné odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz? Případně, dle jakého §?
Moc děkuji ~x~
 Hannah+Onďa+Vašík 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:14:38)
Pokud se reklamace tyka jedne vady trikrat,muzes pozadovat odstoupeni od smlouvy,tedy vraceni penez.
 Katka. 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:15:23)
A ty reklamace máš uznané? Nárok na odstoupení od smlouvy a na vrácení peněz máš buď při 4. reklamaci na různé závady (ale reklamace musí být uznané), nebo při třetí reklamaci na stejnou závadu - ale opět musí být reklamace uznané.
 KvětuškaS 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:17:47)
Ano, všechny reklamace uznané, tudíž jde teď o 4. reklamaci na různé vady a 3. reklamaci stejné vady. :-)
 Katka. 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:21:06)
Tak v tom případě máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy ~R^
 KvětuškaS 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:39:12)
Bezva, díky moc. ~R^~x~
 Paradox 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:42:17)
A je uznaná i ta reklamace, kdy prodejce tvrdil, že se vada neprojevila?
My jsme reklamovali manželovy švýcarské hodinky za necelých 9000,-Kč už 3x, poprvé nám tvrdili, že to bylo baterkou, tudíž se nejedná o tři stejné vady. Zatím jdou dobře, ale pocit, že na ně není spolehnutí, zůstal:-(
 zerat 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 20:08:21)
Musí být uznaná.
 KvětuškaS 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 20:10:46)
Paradox, všechny čtyři dosavadní reklamace byly uznány - nebo jak to poznám?

Jedná se o lis na ovoce
1. reklamace : prasklý kryt motoru - uznali a ještě ten den závadu odstranili
2. reklamace : protékání šťávy - uznali, odstranili ("reklamace vyřízena")
3. reklamace : protékání šťávy - uznali, odstranili (tentokrát tedy již podrobněji popsali závady a jejich odstranění - je v tom nějaký fígl?)

No a nyní bude
4. reklamace : protékání šťávy

I kdyby to neuznali jak 3. stejnou závadu (což by bylo ale na hlavu, vzhledem k jasným skutečnostem), pak se tedy jedná o 4. různou závadu, ne?
 KvětuškaS 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 20:12:43)
Teda dosavadní tři reklamace byly uznány, čtvrtá teprve bude.
 Paradox 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 20:23:56)
Ano, tak to byly uznány. Mě zmátlo to, že si natáčeli, že se vada neprojevila. Ale stejně reklamaci uznali. To je dobře.
 KvětuškaS 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 20:31:33)
Já jsem to asi špatně napsala, oni přístroj vyčistili, opravili a vyměnili nějaké síto a potom prolisovali 3 kg mrkve s tím, že jim to neprotýká. Avšak nám doma opět protýkal...
Ale jinak se doposud chovali seriozně, tak snad tomu bude tak i nadále.
 Chrysantéma 


Re: 3. reklamace stejné vady - jaké mám možnosti? 

(18.11.2012 19:57:36)
Zkakladatelko,

mám za sebou obdobnou zkušenost...prodejce už tím,že chybu nechá opravit ji uzná...tudíž trvat na vrácení peněz.Možná budeš muset oslovit právníka,ale v té chvíli jdou i peníze za právníka za prodejcem...je dobré ho na to upozornit.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.