| Vejce | 
 |
(1.9.2011 18:22:30) prosím o radu. rodiče sepsali u o2 smlouvu na internet. poštou přišel router, následně přišel technik, který připojil telefonní linku a řekl, že po aktivaci internetu z centrály se automaticky připojí. přišla sms o aktivaci internetu, ten však nešel. volali operátora, postupovali dle jeho pokynů a došli k tomu, že router je nefunkční, že ho mají vrátit na prodejnu. tam jim řekli, že reklamace bude trvat 30 dní. internet však již musí platit, pak prý dostanou nějakou náhradu. mě se to zdá divné... mohou vzít k reklamaci něco, co již dodali nefunkční? čekala jsem, že jim dodají jiný router, ihned my jsme k této firmě šli s internetem před rokem, technik vše připojil a aktivoval, ještě za jeho přítomnosti jsme měli internet funkční. děkuji za každý příspěvek
|
| Vejce | 
 |
(1.9.2011 18:31:59) ještě jsem zapomněla zmínit, že když zjistili, že budou muset uhradit fakturu na měsíc internetu a za router, přestože nemají ani router ani internetové připojení, chtěli odstoupit od smlouvy a bylo jim řečeno, že to nelze. měla jsem zato, že do určitého počtu dní se dá odstoupit od jakékoli smlouvy díky
|
| Klára s Matějem | 
 |
(1.9.2011 18:43:05) Pokud dávají do servisu nefunkční router tak mají nárok na zapůjčení náhradního oproti vratné záloze 1 000 Kč. Pokud prodejna zápůjční zařízení nemá tak může zajistit dobropis kdy bude zákazníkovi vrácena částka za dobu kdy neměl možnost internet využívat. Kdyby vás jeste neco zajímalo tak se ptejte
|
|
| Jakarta | 
 |
(1.9.2011 18:47:55) Ahoj,
před dvěma lety jsem řešila něco podobného, ačkoliv u nás v tom byla kromě chybného přístroje ještě i špatně vyplněná smlouva ze strany O2. Zkus se podívat na stránky O2 do oblasti reklamací, až ti přijde měsíční vyúčtování tak zadej reklamaci jestli to půjde (šlo reklamovat jen vyúčtování navázané na pevnou linku nebo tak něco, jinak poštou).Já to takhle musela dělat hodněkrát. Reklamaci uznali a vždycky mi poslali (většinou poté co mi mezitím poslali urgenci) storno (jmenovalo se to nějak jinak). Ale možná zavolej i teď na tu klientskou linku (jestli už jsi nevolala) a prober to s nimi i to, že chceš reklamovat případnou platbu za něco co jsi vůbec nezačala používat, ať si to poznačí do záznamu. My jsme totiž pořád hovořili s paní, které to se mnou řešila v rámci nějaké nabídky (přechodně nám nemohli poskytnout pevné připojení na net a nabídli nám mobilní připojení na přechodnou dobu) a pak mi řekli, že kdybych to řešila hned u nich tak to bylo jednodušší (my jsme měli problém s ukončením smlouvy, která měla být jen na tu přechodnou dobu a paní to špatně zadala na dva roky :-(). Nám to celé trvalo skoro rok, teda to ukončení té přechodné smlouvy a vyřešení všech dalších peripetií s tím související, fakt to byl celkem mazec. Internet jsme měli funkční cca do 3 týdnů o počátku peripetií, to už začalo fungovat to pevné připojení. Tak hodně zdaru.
|
|
| Žanika | •
 |
(1.9.2011 18:50:33) Nám router udělal to samé - taky jsme ho museli reklamovat do prodejny, ale dali nám náradní za zálohu myslím tisícovky. bylo to asi před třemi lety
|
|
|
| tinas | •
 |
(1.9.2011 19:08:30) Nám doma router od O2 doslova vyhořel a tak jsme se na ně vybodli a koupili si svůj. Ten jejich je stejně nějakej slabej shit,kterej moc nefunguje. Bohužel bydlím v oblasti,kde mi nikdo jinej ,než O2 internet do domu nezajistí,tak nemám na výběr. Být jiná možnost,tak už mě zmetci neuvidí. Fakt pryč od nich to je moje osobní rada a zkušenost.
|
| Vaclavka | 
 |
(1.9.2011 20:10:52) Tinas, mluvíš mi z duše, mám k O2 podobné pocity. My jsme zas na místě, kde nejde ADSL a tudíž musíme připojení řešit vzduchem. Dostali jsme modem CDMA, též dodán nefunkční, naštěstí ho vyměnili ihned, ale zase se čekalo na přenastavení, naštěstí jen cca 3 dny. Rychlost mizerná, cena vysoká (840,- měsíčně). Výpadky a když starý modem odešel, vůbec se nenamáhali řešit, čím by to mohlo být, když jsem si chtěla pozvat technika, řekli mi, že stejně nebude mít čas. Nový modem buď skoro za 5 tisíc anebo prodloužit smlouvu na další dva roky. Naštěstí nám ve vesnici posílili místní připojení, tak jsem od června tam. S vypovězením smlouvy to bylo taky divadlo, nešlo to ihned k datu vypršení závazku, nýbrž ten den jsme si teprve museli požádat o ukončení, pak přišel jakýsi odhlašovací kód a ještě přes měsíc trvalo, než nás milostivě propustili. Mimochodem i ten druhý modem nevydržel ani ty dva roky, ke konci držel pohromadě silou vůle. Sice byla počáteční investice do nového připojení relativně vysoká, ale vzhledem k ceně měsíční platby se to vrátí ani ne za rok.
|
| tinas | •
 |
(2.9.2011 7:51:27) Václavko, u nás to bylo ještě pikantnější. Já jsem byla s jejich službou strašlivě nespokojená. Několikrát mě nechali v zahraničí bez roomingu ačkoliv jsem to tu aktivovala opakovaně. Všechno jim trvalo věčnost. Připojení na telefon i internet padalo atd. No a,když jsme odcházeli,tak já v pohodě a manželovi udělali tohle,tak je podusil,protože oni nevědí,že má ty správné kontakty. Hajzlové,jsem naštvaná,že si tohle vůbec někdo dovolí.
http://www.novinky.cz/finance/242225-mobilni-operator-vydusil-odchazejiciho-klienta-a-udelal-z-neho-dluznika.html
|
|
|
| Vejce | 
 |
(1.9.2011 21:07:39) my tu také na výběr nemáme snad někdy v budoucnu...
|
|
|
| missman | 
 |
(1.9.2011 20:42:54) Zkuste jít za tím prodejcem co to svámi sepsal,on by to měl vyřídit.
|
|
| Lucka007 | 
 |
(2.9.2011 0:00:01) Ať zkusí zavolat na technickou podporu s tím, že router je nefunkční, na prodejnách často náhradní nemají, takže jim řeknou, že 30 dnů na reklamaci, my máme vždy jeden od O2 a jeden svůj na výměnu a teď nám nefungoval ani jeden (je to dlouhá linka vedená vzduchem z vedlejšího městečka, takže to máme pravidelně odpálené, ani nemusí být bouřka tady), na prodejně by nám ho vzali jedině na reklamaci, ale na lince mi hned nabídli, že pošlou jiný. Hned druhý den byl tady, jen jsem zvědavá, co bude ve vyúčtování, na lince slibovali, že platit nic nebudeme, ale to už jsem slyšela víckrát.
|
|
|