| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Časté užívání antibiotik a imunita

5.3.2015 16:24:19   Andrea Čubová
Dobrý den paní doktorko,

moje čtyřletý syn je od listopadu pravidelně nemocný: nejdříve angína, poté zánět průdušnice - nasazeny ATB, za měsíc silný kašel - opět ATB, pak viróza, nyní zánět středního ucha.

Jsem bezradná, neměli bychom absolvovat nějaké vyšetření na imunitu? Může to být způsobeno častým užíváním antibiotik?

Děkuji

zoufalá Andrea
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.