| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Otékání nosních dutin

22.11.2009 21:23:16   Zdena
Dobrý den, mám problém s otékáním nosních dutin.Za týden spotřebuji asi 1 balení kapek(otrivin).První problémy začaly před 10 roky,když jsem poprvé otěhotněla.Po skončení těhotenství zabraly kapky CROMOHEXAL.Sedum let byl klid než jsem kvůli dalšímu těhotenství nasadila antikoncepci,sice jen na 2měsíce,ale problém byl zpět.Po namáhavých hormonálních procedůrách jsem znovu otěhotněla,teď již mám šesti měsíční miminko,ale to vše za účasti kapek,takže už asi tři roky kapu,zhoršuje se to před menstrací a to i bolí hlava i obličej.Slyšela jsem o léčbě leisrem,ale na to mi lékař řekl,že nejsem dost stará(je mi 37).Ráda bych se vyléčila nějakou šetrnou cestou než je vysekávání dutin.Poradíte mi?děkuji.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.