| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Hnědé skvrny na zubech po antibiotikách

25.12.2006 18:44:03   Pavla, dcera 7 let
Dobrý den, mé dceři je 7 let, měla angínu a brala antibiotika Duomox. Již v průběhu léčby se jí na předních jedničkách dole i nahoře, které jsou již stálé, udělaly nepěkné hnědé skvrny. Antibiotika dobrala před 3 týdny a skvrny pořád zůstávají i přes několikateré denní čištění. Prosím napiště mi zda se jedná o zbarvení dočasné či trvalé a zda je vůbec možné tyto hnědé skvrny na zubech nějak odstranit a v jakém věku. Děkuji moc za odpověď, protože mě to strašně trápí. Pavla
Názory k dotazu (1 názorů)
skvrny na zubech Hana 6.11.2019 0:59

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.