| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Re:Tlak v krku (pocit dávení), oranžový jazyk

13.7.2011 6:06:55   MUDr. Maja Stříteská
DD, někdy to může být i projev psychiky.... oranžový jazyk jen při potížích- to tedy nevím... šž píšete je ok, tedy i krevní obraz.... orl vyšetření ok.... zkuste vit.B komplex forte aspoň měsíc, cucat chlorellu, pokud nepomůže a je to pro ni hodně stresující a je ve stresu, zaměřit se na psychiku
Stříteská
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2022 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.