| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Problémy s ušima po vyoperování zubu moudrosti

21.2.2011 16:03:59   petra
Dobry den, rada bych se zeptala na radu. Pred 6ti tydny mi operativne odstranili spodni zuby moudrosti a rada bych vedela, jestli to muze mit nejake nasledky na usi. Uz tri tydny mam zalehle usi. Nejdriv mi zalehly uplne, pak se to trochu upravilo. Neustale mi tam jaksi bubla a praska kdykoli zivnu, nekdy i kdyz jen jim. V hlave mam takovy divny tlak, venku je to dobre, ale jakmile vejdu do mistnosti, tak mi zacne hucet v usich a nekdy i piskat. Obvodni lekar rekl, ze mam tekutinu ve strednim uchu (ziji v Anglii a tady vetsinu zdravotnich problemu bohuzel resi prakticky lekar, takze na usni, nosni, krcni se tezko dostanu). Nejdriv jsem tyden brala kapky do usi, druhy tyden sprej do nosu no a ted mi pan doktor naordinoval penicilin. Muzete mi prosim rict, co by v tomhle pripade naordinoval specialista? Mockrat dekuji za odpoved.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.