| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Augmentin Duo

25.5.2010 14:40:03   HANNY
Dobrý den mám 15 měsíčního chlapečka tři dny měl vysoké teploty 39. V pondělí nám lékeř napsal Augmentín Duo s tím ,že máme angínu.Dnes ráno po třetí dávce Augmentinu má malej na tělíčku červené pupínky.Protože náš lékař dnes dovolenou zajeli sme k jinému lékaři a tam nám paní doktorka řekla že nemáme angínu ale šestou nemoc .A že augmentín máme vysadit.Muže to být šestá nemoc a nebo máme reakci na Augmentín po třetí dávce?Děkuji
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.