| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Tinnitus

12.5.2010 12:18:50   petr
Dobrý den,
před několika jsem začal slyšet takový slabý zvonivý tón v obou uších. Na ORL mi to diagnostikovali jako tinnitus. Vím, že to může být způsobeno mnoha vlivy a že v některých případech není léčba možná. Spíše se chci zeptat na to, zda může být příčinou mé současné nachlazení (tinnitus začal o několik málo dnů dříve) a zda může být příčinou můj notebook. Ten totiž vydává takový pisklavý i zvonivý tón hodně podobný tomu, co teď slyším. Mám ho asi rok a půl. a sedím u toho skoro pořád. Pokud by to byla možná příčina, jaké jsou vyhlídky, že ten zvuk odezní, pokud počítač přestanu na čas používat.
Děkuji za odpověď
Petr
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.