| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Vigantol - předávkování

4.3.2010 21:37:44   Pavlína,dcera 1 rok
Dobrý den,
chtěla bych se poradit ohledně nepříjemné situace, do které jsem se se svojí dverkou dostala. Dnes večer jsem při každodenním podávání vigantolu nešťastnou náhodou druhou rukou vylila asi půl lahvičky dcerce na ústa. Celkem jistě nějaká část stekla po tváři, ale vzhledem k tomu, že začala dcerka poté plakat, předpokládám, že asi i nějakou část spolkla. Musím tedy uvést, že nastal také v rodině zmatek. Okamžitě jsem vyvolala strčením mého prstu do krku zvracení(toto jsem učinila 2x). Dcerka večeřela jogurt,ale neumím odhadnout, do jaké míry se mi povedlo obsah žaludku vyprázdnit. Okamžitě jsem ještě volala nasi dětskou lékařku, která mi doporučila nekojit a 14 dní vigantol nepodávat. Jednak bych se chtěla zeptat, zda jsem nemohla dceři nějak ublížit, jestli to jsou opravdu veškerá opatření, které mohu pro svoji dceru udělat a zda je opravdu nutné přestata kojit a na jak dlouho? Moc děkuji za Váš názor. S pozdravem Pavlína
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.