| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Více léků na počátku těhotenství

2.1.2010 17:01:10   Markéta,1dcera
Dobrý den,moc prosím o odpověd,jsem zoufalá.Zjistila jsem,že jsem těhotná,asi 3.-4.týden.Dlouhodobě beru Omeprazol,1tabletu a měsíc jsem brala Prosulpin na dráždivý tračník,ten jsem pravděpodobně dobrala před otěhotněním.Když jsem nedostala menstruaci,udělala jsem test,byl negativní.Protože mě bolela střeva,dostala jsem lék Cerucal,který jsem brala 3krát denně po dobu pěti dní,k tomu jednou denně kapky Iberogast a jednou kvůli křečím v žaludku kapky Algifen.Protože mě začala divně bolet prsa,udělala jsem týden po prvním testu,druhý test a ten je pozitvní.Myslíte,že tyto léky mohly negativně ovlivnit plod na úplném začátku těhotenství?Moc děkuji za odpověd.Jsem z toho štastná i neštastná,protože jsem v červenci prodělala zamlklý potrat v desátém týdnu.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.