| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Tinnitus aurius

19.10.2009 14:31:05   Alena
Dobrý den už skoro dva měsíce trpím úporným tinitem,podstoupila jsem vasodilatační infuze,nyní beru betaserc24 .Bohužel se můj stav nezlepšil ani o trošičku naopak mám pocit že mě k tomu všemu šumí celá hlava.Doktor na to prakticky nereagoval.Dnes mě jenom napsal že sluch je stejný pokles na 30dB vpavo a zub na 50dB na 6khz vlevo a že na pravém bubínku povlak rozmočeného cerumina bilat.Vůbec netuším co to je můžete mě to prosím osvětlit?A druhá otázka není ještě jiná možnost jak aspoň trochu tinnitus zmírnit?
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.