| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Lexaurin s Remergilem

7.5.2009 17:46:16   Helena
Muj syn nar.1969 , který stále v pohodě, od ledna 2009 z hodinu na hodinu jak se říká, pocity úzkosti, neklid, nechuť, prostě deprese. Důvod podle mne žádný. Ba naopak pohodář.Žije v Nšmecku, je od ledna v sanatoriu, užívá Remergil 30 mg na noc, cíti se lépe, ale stále se vrací pocity vnitřního neklidu a bolesti hlavy, přitom veškeré vyšetření v pořádku.
Jenom jsem se zmínila, že na uklidnění zde si občas vezmu Lexaurin, on se toho okamžitě "chytl" a ptal se na něj, v Německu totiž není.Jakoby toužil po změně, která by jej měla uspokojit, mám dotaz, zda-li je možno užívat v kombinaci s výše uvedeným lékem, ale já si myslím, že není možno lékařům vstupovat do léčby, mohlo by uškodit. Děkuji.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.