kreditka |
|
(10.12.2014 16:21:24) V naší škole jsou webovky alá za krále klacka, úkoly se mailem ani jinak neposílají max. rodiče se staví ve škole nebo zanese spolužák jak úkoly tak celou přípravu co byla ve škole. Vzdělávací plán jsem nijak nezkoumala, naše 2 učitelky + 1 družinářka nějaké extra certifikáty nemají, vybavení je v něčem moderní (interaktivní tabule) v něčem zastaralé - šatny apod. přesto na naší malou vesnickou školu nedám dopustit máme tu první stupeň tudíž 1. - 5. třídu celkem chodí 35 dětí - rodinná atmosféra, děti jsou vedeny k pomoci mladším dětem, organizují se tu nejrůznější akce jako Den Země, vynášení Moreny, v zimě děti sáňkují (když je na čem), mají různá vystoupení třeba zpívání koled u vánočního stromku, děti mají k sobě s učitelkami hodně blízko. Můžu říct že kdyby poblíž stála škola třeba se sebelepšími certifikáty naše škola by pro mě byla dál favoritem
|
nordica |
|
(10.12.2014 17:21:16) Kreditko, souhlas - často jsou ty malé vesnické školy lepší než ty ověšené certifikáty. Mmch - v dnešní době bych asi jako matka vůbec neobstála, před 22 lety jsem, po návratu z ciziny, "hledala" školu pro svého syna tak, že jsem se šla zeptat 15.srpna do nejbližší školy, zda by mi ho nevzali. Žádný zápis, žádné serepetičky, uváděné v článku výše. Ve škole jásali, díky dítěti navíc mohli otevřít ještě jednu první třídu. Připadá mi, že dneska se s výběrem školy fakt hodně nadělá, kdyby se každý rodič měl řídit radami z článku, tak se asi zblázní. Synovi tehdy stačila ke štěstí úžasná p.učitelka, už před těmi lety měli v 1.třídě integrovanou holčičku po obrně (a všechny děti se ji naučily mít velmi rády a pomáhat), já se málem rozplakala dojetím, když jsem na první tř.schůzce zjistila, že učitelka prvńáků píše levou rukou! (sama jsem přeučená). Vím, že je to hodně o štěstí, ale sebevětší množství certifikátů a rodičovské zkoumání všech možných plánů dobrou školu nezaručí.
|
kreditka |
|
(11.12.2014 11:23:34) nordico souhlasím. U nás je běžné že se ve třídě objevují děti s různými vadami - vady řeči, vývojová dysfázie, různé dys, zanedlouho to bude dítě s DS (pokud ho rodiče dají sem do školy což nevím) Učitelky s těmito dětmi pracují a jelikož všechny děti moc dobře znají funguje tu více individuální přístup k dítěti. Třeba dcery spolužák byl vždy znám jako těžko zvladatelný - učitelka zjistila že se nesoustředí dlouho na jednu věc a tak ho zaměstnává nenápadně úkoly navíc i kdyby měl jen vybarvit dle svého uvážení obrázek - kluk je zabaven a nemá čas rušit ostatní. Za skvělý považuji i nápad že děti mohou při pěkném počasí o velké přestávce ven a za špatného jít do tělocvičny hrát míčové hry... můžou a nemusí v každém případě ty divočejší děti ze sebe dostanou přebytečnou energii
|
|
|
Elwing |
|
(12.12.2014 15:38:49) Jj, na prvnim stupni zalezi hlavne na citlive a schopne ucitelce. Detem jsou sumak nejake ekoprogramy a projekty.
|
|
|