Devět šestnácti až jedenadvacetiletých mladých lidí s mentálním postižením si v kroužku předává svoji „náladu“.
O Johančině třídě, o integraci a o tom, co dělá ve škole socialní pracovník.
Dnes již dvanáctiletá nevidomá Lucka navštěvuje Křesťanskou základní školu v Jihlavě spolu se zdravými vrstevníky. Jaké zkušenosti s integrací mají její rodiče?
Kdo by řekl, že mladík ve věku plné síly vstane toho rána sám naposled? Stačil jeden skok do jezera v jeho neznámém zákoutí.
Narodilo se vám děťátko např. s vrozenou končetinovou vadou nebo s deformací ušního boltce? Nebo chce vaše pubertální dcera odstranit mateřské znaménko?
Text ústavní stížnosti, kterou podává maminka pana Dolejše.
Canisterapie je způsob terapie, který využívá pozitivního působení psa na zdraví člověka. Co si pod tím můžeme konkrétně představit, jsem se zašla podívat do Speciální mateřské školy Hurbanova v Praze 4, jediné školky u nás, která má své vlastní psy.
Integrace a inkluze dětí s handicapem, dva termíny, které už pro mnohé školy a učitele nejsou teorií, ale živou praxí.
Prostřednictvím terapie Vojtovou metodou, tedy takzvanou reflexní lokomocí, je možné vracet do funkce svaly, které člověk při svém pohybu nedokáže vědomě používat.