| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názor k dotazu Manželská krize

19.1.2006 16:16:15 Kamil

jak na dívky?

Dobrý den,

můj dotaz je jistě fádní, nicméně: mám 24 roků a dosud jsem neměl žádný vztah s dívkou. Věřte, že nejsem v pozici, že bych se chtěl vychloubat, ale chtěl bych se trochu popsat. Studuji VŠ, jsem zábavný (není to chlubení, vidím to z pocitů mých známých), kultivovaný zjev, velmi rád sportuji (mám spíš svalnatější tělo), po určitých "oťukávačkách" jsem schopný se s danou vyvolenou slečnou seznámit (myslím si, že velmi slušně - po dobu cca. 1-2 měsíců si píšeme emailem, příjemně se bavíme na ulici apod.). Jsem spíše zatím mládenecké povahy - rád chodím na akce, chaty, sportuji apod. Vždy však, když danou slečnu pozvu třeba na víno do nějaké restaurace, řekne že bohužel. Jde přitom o slečnu věkově podobnou, nezadanou a podle mého i pro mě vhodnou :). Je pravda, že si vždy vybírám slečny hodné, ne žádné divočačky, pařmenky, vyznávám obyčejnou slušnou "tichou" dívku. Nevím, v ženách se moc nevyznám, snad ji vždy zaskočím svou nabídkou na víno (mají strach změny z kamarádství v hlubší vztah?), nebo nemají o mě zájem i když to předtím z mého "tupého" chlapského pohledu vypadá jinak? Poslední mi napsala, že nemůže nabídku přijmout, že to necháme tak jak to je. Proto Vás žádám o radu, i když tuším, že tato otázka má moc odpovědí. Má ještě cenu tuto dívku dále dobívat (vážně mě nechce?) Děkuji
Kamil z Karlovarska
Odpovědět
Názory k dotazu (7 názorů)
Re: Jak dál? Nataša, roční dcerka 8.5.2005 22:21
Re: Jak dál? Honzina, dcera 17 měs. 2.12.2005 22:20
Re: Jak dál? Martina bartosova,7 dcera 20.12.2005 22:3
Re: Jak dál? Alena, syn 7 13.1.2006 16:10
jak na dívky? Kamil 19.1.2006 16:16
*Re: jak na dívky? hj 16.7.2009 1:26
Jitule, 5ti letý syn Jitule 21.6.2011 22:10

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.