| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Do všeho strká, všechno mu padá…

 Celkem 3 názorů.
 Cita 


aha 

(28.12.2010 12:06:46)
..tak tohle presne sedi na meho syna..tezky porod, kefalohematom..neschopnost spat vic jak 40 min v kuse..i dnes v sedmi letech se nekolikrat za noc budi..vsechno jsem ho ucili s obrovskymi problemy..sice jezdi na kole, na lyzich, ale ve srovnani s jeho mladsi sestrou je to proste hrom do police, ktery zakopne sotva se rozbehne, pri jidle se trefi dvakrat do oka az pak do pusy, takze je porad spinavej neupravenej, o psani nemluvim..pritom je ale inteligentni, miluje encyklopedie..v jeho veku chape pojmy jako "potencialni energie", dokaze popsat planetarni soustavu, jak funguje pocitac nebo motor..proste vsechno pri cem nemusi pouzivat ruce, nohy, telo mu jde..ale co s tim, krome toho, ze pouzivame suche zipy, co nejjednodussi obleceni apod..to nevim..
 Winky 
  • 

Re: aha 

(28.12.2010 13:42:07)
nejsem tedy žádný odborník, ale byla jsem na kurzu hiporehabilitace (jako asistent hipoterapeuta), a hodně dětí tam bylo s DMO, takže jim MIMO JINÉ také dělalo potíže učinit chtěný pohyb žádaným směrem a intenzitou. A ty maminky oněch dětí si tu "koňoléčbu" docela pochvalovaly, jednak přímo na koni dítě částečně přejímá svalový tonus a pohybový vzorec toho koně, a taky ho to víc nutí aby zatínalo určité svalové partie a tak... no a taky je to aktivita na kterou se těší, může ji dělat i když mu to příliš nejde protože je na koni drženo a vedeno, může se osmělovat postupně, motivují je i takové drobnosti jako že dokáže dát koni mrkev atd.... Tak mě napadlo že třeba by to mohlo bavit i Vašeho syna.
 Cita 


Re: aha 

(28.12.2010 16:10:13)
diky Winky..

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.