| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Anketa: studium na mateřské dovolené

 Celkem 34 názorů.
 Denča7 


vystudovala jsem 

(16.7.2009 10:01:14)
Na rodičovské dovolené jsem vystudovala VŠ Učitelství pro mateřské školy. Studium probíhalo kombinovanou formou - každý pátek.
Jelikož jsem se na studium moc těšila a šla tak za svým cílem, nepřišlo mi to náročné. Bavilo mě to.
Náročné to bylo na organizaci času, jak s hlídáním a tak např. ve zkouškovém období. Abych se mohla v klidu učit, odjela jsem pryč třeba na týden (před státncema na 3 týdny) zkoušky jsem si plánovala na začátek zkouškového a nejlépe v jednom týdnu abych se pak mohla věnovat zkouším lehčím, které jsem zvládala i se synem.
Když jsem v posledním ročníku začala pracovat v mateřské škole, syn byl stále nemocný. Proto můžu opravdu říct, že všechny zkoušky, zápočty, seminárky a diplomky se dají zvládnout, skloubit s prací, ale když onemocní dítě...vše jde stranou. Nejtěžší bylo se učit na státnice a nemyslet na probíhající mononukleozu u syna. Občas to bylo opravdu o nervy, ten stres.
státnice, promoce, červený diplom jsem si užívala, ale stejně jsem polovinou mozku byla u syna. Vše se zvládlo, teď jedeme na vytouženou dovolenou, kdy si budu moct číst beletrii ~:-D
Škola mi dala hodně, jak vědomostí (zejména teoretických) zkušeností. Dala mi svobodu, sebevědomí a taky jsem získala pár výborných přátel, za které dám ruku do ohně a hodně kamarádů. Během rodičovské jsem se posunula úplně jinam, než jsem byla, protože jsem vystudovala zcela jiný obor, než maturitní a začala jsem pracovat v úžasné školce. teď mám prázdniny a užívám si syna ~z~