| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jít či nejít studovat?

 Celkem 123 názorů.
 Ungold 


Držím palce! 

(4.6.2009 9:12:39)
Pokud nad tím vážně uvažujete, zkuste to,když by to nešlo,přerušit studium můžete vždy.
 romča 
  • 

Re: Držím palce! 

(4.6.2009 12:25:15)
Zkuste to držím palce. já sama sem začala studovat na mateřské, dělala sem na ni školu školu 4 roky teď už dodělávám poslední rok při práci, a šlo to . Sice to někdy byla hrůza, vůbec sem nezvládala, babičky taky nemáme, pomáhal jedině manžel, známky rozhodně nebyly moc často jedničky, ale teď když už se blížím do finále a mám už jen 1 rok přes sebou, vidím že už se to zvládne.
 Daniela Z. 
  • 

Re: Držím palce! 

(4.6.2009 15:01:12)
Zdravím a přídávám se k držení palců.
Jsem učitelkou matematiky na rodičovské dovolené a občas doučuju vysokoškoláky. Často jsou to pracující, kteří studují na soukromých VŠ. Chtěla bych k tomu poznamenat, že matematika je tu většinou zkoušena formou testu (uzavřené úlohy, odpovědi a,b,c), ta matematika je zvládnutelná, pokud aspoň něco napočítáte. Matematikou se nenechte od studia odradit.
 Helena 
  • 

Re: Držím palce! 

(4.6.2009 15:49:15)
Já dala malého na 5 dní v měsíci do jesliček a studuju a jde to. Držím palce.
 petra 
  • 

Re: Držím palce! 

(5.6.2009 12:56:16)