| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Otřesná zkušenost s nakupováním po internetu

 Celkem 62 názorů.
 VeraK 


Naše dítě 

(20.3.2009 9:58:35)
Ta paní se jmenuje Václavková a znám ji osobně. U nás měla kamenný obchod. A bohužel mám s ní také nepříliš dobré zkušenosti. Taky jsem objednala pro dcerku kočárek s panenkou k 1. narozeninám a dodnes jej nemám. Dcerce je 3,5 roku. Další "výborná" zkušenost byla s golfkami. Chtěla jsem podpořit místní podnikání a objednala jsem si je právě v tomto obchodě s tím, že je potřebuji do určitého data, protože pojedeme na výlet a normální kočárek se nám do auta dává hodně špatně. Pořád se posouvaly termíny dodání, až nakonec golfky přišly doslova na poslední chvíli. Tenhle obchod opravdu nedoporučuji!
 kreditka 


Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 11:10:11)
Taky hojně využívám nakupování přes internet, ale peníze z ruky nikdy předem nedávám využívám formu dobírky přes českou poštu, protože když vidím jak má PPL a podobné služby balíky v autě naházené chce se mi z toho :-©
 Lída,3 kluci a holka 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 11:40:13)
Kreditko, však ona pošta dělá to samý... taky s těma balíkama házej, jak se jim hodí, navíc se často neobtěžujou balík skutečně doručit, jen hážou lístečky do schránek. PPL nebo GP mi předem zavolá, můžu se případně dohodnout, že by dojeli někdy pozdějc někam jinam, a tak podobně.
 kreditka 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 11:47:41)
Nám se ještě nikdy nestalo, že by nám z pošty balík nedoručily až domů, nikdy také neměl žádný balík poškozený obal a výhodu beru to, že balík může ležet x dní na poště když nejsem právě doma. S PPL a DHL mám jen špatné zkušenosti - poškozený obal, o kterém se mnou nechtěli sepsat protokol, hrubost při telefonické domluvě s vyhrožováním atd...já si na poštu nemohu stěžovat ~d~
 Hana 
  • 

Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 11:51:54)
jen pro informaci. Česká pošta - pokud posíláte jakýkoliv balík musí být zabalený tak, aby vydržel pád z 1,20m. Vy si myslíte, že ČP je lepší? Já myslím, že je to všude stejné. Všichni mají ty balíky v autě jak se dá a čím jich tam je míň, myslíte, že to v zatáčkách nelítá po autě? Pochybuju.
 kreditka 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 15:28:17)
Nemůžu mluvit za všechny pošťáky, ale na toho našeho "balíkového" pošťáka či naši milou pošťačku si stěžovat nemůžu. Kolikrát mám příležitost vidět jak má pošťák balíky na sobě nebudu tvrdit, že to po autě trochu nelítá, ale v porovnání jaké "ohyzdy" krabice jsem dostávala od PPL s tím, že to MUSÍM!!! vzít tak jak to doručily a reklamace obalů neexistuje je pro mě Česká pošta ráj. Navíc když jsem si u PPL stěžovala na konkrétního doručovatele, bylo mi řečeno, že mají málo lidí ~a~
 Lída,3 kluci a holka 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 11:55:37)
Kreditko, mně se naopak skoro vůbec nestává, že by mi pošta balík doručila domů. Přitom manžel pracuje doma, a v čase napsaném na lístečku ve schránce prakticky vždycky byl. Takže se pošťák vůbec neobtěžoval zazvonit. ~o~~q~
 M+B+A 
  • 

Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 12:14:21)
jojo, česká pošta děs běs! když čekám nějakou zásilku, vždy si na poštu volám, protože k nám se často nedostane ani to oznámení. a to jsem v tu dobu doma skoro vždy. vrcholem bylo, když nedávno u nás zvonil chlápek s balíčkem, že má stejné příjmení jako my a bydlí někde poblíž a že mu na poště dali tenhle balíček že jako nás nikde nenašli a že třeba by nás našel on.... no, neuvěřitelný - zásilka placená předem a do vlastních rukou!!! takže minimálně na pobočku brno-řečkovice nemůžu než nakydat hromadu hnoje! navíc za ty prachy...
 VeraK 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 12:54:50)
Jo pošta, to je někdy paráda. Nedávno jsem čekala balíček, přijedu domů z práce a ve schránce jsem našla od pošťáka - balíkáře lísteček, že balíček mám vedle v kadeřnictví. Normálně jsem vypěnila, protože v kadeřnictví zavírají dřív, než já se vracím z práce. Kadeřnici jsem dohnala po telefonu. Balíček vzít pro mě nechtěla, ale balíkář jí řekl, že jsem doma, ale jsem líná vylézt z postele a nechal jí ho tam. Samo, že jsem druhý den volala na poštu a stěžovala si. Ale zase na druhou stranu - do práce mi nosí poštu perfektní pošťačka. Když nejsem v kanceláři, vezme mi doporučený dopis drůhý den, abych nemusela přes půl města na poštu :-)).
 Zuuuza 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 14:55:42)
Jojo, tak pošta Brno-Řečkovice to je totální katastrofa... Nedoručují zásilky, ani kolikrát lístečky.. Věčně tam vyvolávám, jestli už tam je balík, protože ve schránce nic.. ~o~~o~
 zuzkasim 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(27.3.2009 19:01:05)
A zkusili jste napsat stížnost?
Měla jsem také nepříjemné zkušenosti s dodáváním balíků, tedy spíš s nedodáváním, ani lísteček ve schránce, až potom "2. výzva k vyzvednutí zásilky". Pošťačky u nás na poště z toho byly nešťastné, prý za to může balíková pošta, která sídlí někde jinde, poradili mi, ať napíšu stížnost přes internet (na stránkách pošty najít elektronickou podatelnu), na můj dopis musí někdo odpovědět. Opravdu se omluvili a slíbili, že pracovníkovi, který balíky rozváží, připomenou jeho povinnosti. Od té doby je vše O.K. Takže někdy stačí nestěžovat si na Rodině, ale na příslušném místě:-) Jo, a jednalo se také o Brno.
 Martina,chlapeček03,holčička99 


taky nedávají listečky 

(28.3.2009 10:10:57)
Já jsem jednou očekávala plavky tak mě to nedalo zašla jsem na poštu a zrovna je měli nachytané že že boudou posílat zpět protože jsem si je nevyzvedla a to prý dávají dva lístečky. Snažili se to uhrát na to že jsem si nevšimla listku mezi letákama, ale ty vždy pečlivě prolistuji aby tam nic nebylo. A nestalo se mě to poprvé co jsem neměla oznámení od té doby co jsem si stěžovala tak to zatím funguje na 1 s hvězdičkou, ale nechci to zakřiknout. Od PPL nebo pošta zaleží na lidech kteří to doručují.
 Blanina 
  • 

Doručení domů 

(20.3.2009 12:33:50)
To záleží na tom, jestli je to balík nebo listovní zásilka. Balíky vozí balíková služba autem. Listovní zásilka může být i větších rozměrů, když nepřesáhne váhový limit (teď přesně nevím kolik) a když to pošťák nepobere, tak jen hází oznámení (prý je možné si to doručení domů dojednat zvlášť).
 MartinaNov (dva rošťáci 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 12:45:29)
tohle musíš řešit... Já jsem začla pracovat na směny a občas bývám doma v poledne, kdy nám pošta chodí. Upozornila jsem na to pošťačku, ať zvoní. A není problém. Před ní chodila-nechodila jiná, na tu jsem podávala oficiální stížnost (sdělíš přesnou adresu, aby věděli, která pošťačka k tobě chodí), taky se to zlepšilo...
Na druhou stranu, když jsme loni rekonstruovali a dva měsíce nebyli doma, řekla jsem jí, ať mi rovnou háže lístky do schránky, ať se s tím nemusí tahat (předplatné časopisů apod, bývá to dost těžké).
Všechno je o domluvě, taky mohla zvonit, když jste zrovna měli puštěnou vodu, spláchlo se na WC, aspoň u nás pak nic neslyším....
To jsou malé věci, horší jsou vykradené balíky - nedošla mi bunda z výhry - dokonce pojištěný balík!!!!
 xaya 


Re: Re:poškozená zásilka 

(23.3.2009 8:13:22)
Mě přišel již mnohokrát (pokud tedy vůbec přišel~q~) mnohokrát balíček od české pošty poškozený~n~-natržený obal, někdy sbouchnutý roh krabice. Často mi pošťačka jen hodí lístek do schránky na němž je nadpis "Vyjímečně bez pokusu o doručení"~o~ těch vyjímek už bylo..
Jinak také často nakupuji na internetu, zatím díky bohu s dobrými skušenostmi, děkuji za upozornění na nespolehlivý obchod!
 Dita, Matyáš 08,Kiki 11 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(3.4.2009 21:18:52)
Zapojím se také do diskuze PPL versus Česká pošta. Když pominu cenu, o kterou se sníží dopravné při dodání zboží pomocí PPL, tak pro PPL u mě hraje to, že zavolají, jestli jsem doma nebo ne, zboží mám do druhého dne a nemusím kvůli tomu čekat několik dní doma, kdyby náhodou. Navíc jednou byla pošta nezvykle rychlá(zboží přišlo druhý den), to bylo na dobírku, ale tak rychle jsme s tím nepočítali a neměli peníze doma, dobře naše chyba, ale že by mi za to pošťačka musela vynadat, když si stejně vozí zadek v autě a benzín neplatí ze svého, to teda bylo fakt moc. Já jsem pro PPL
 Kocík, syn 5 a dcera 16 měs. 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 11:54:37)
Tak zrovna česká pošta je taaaaak spolehlivá, že z ní se mi chce taky něco. Já to mám přesně opačně. Nedám dopustit na PPL. Vždycky všechno dovezou včas, volají, když jsme třeba na procházce, tak si mě ten řidič klidně najde někde venku (když mi zrovna neveze lednici...) a předá mi balíček. S ČP jsem snad nezažila zásilku bez problémů... Nedávno nám vezli nové stojany do obchodu. Bydlíme cca 500 metrů od obchodu a když jsem je prosila, jestli by mohli ty stojany odvézt tam, že by je manžel nemusel převážet osobákem, tak mi bylo řečeno, že samozřejmě, ale budu si to muset dojít objednat na poštu a zaplatit... Za celou dobu, co jsem na mateřské, mi pošťačka snad nikdy nedonesla žádný balíček domů, pokaždé mám ve schránce oznámení, i když jsem doma... Říčanská pošta to ospravedlňuje tím, že nemají moc lidí a ta pošťačka se s tím přeci nebude tahat... No prostě jedním slovem HRŮZA...
 Kocík, syn 5 a dcera 16 měs. 


Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 11:56:33)
A nejlepší perla nakonec... Jednou jsem si koupila něco na aukci v anglii - normálně mi ty věci chodí tak za týden. Jeden balík s kalhotama na syna mi šel 8 měsíců, ale nejlepší bylo, že podle razítka se těch 7,5 měsíců toulal po české republice... Nebyl nijak poškozený, adresa byla normálně čitelná, takže opravdu nechápu... Asi si chtěl nejdříve tu českou zemi procestovat :)
 Dassa 
  • 

Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 12:08:26)
Kocíku,to jsi měla tedy štěstí,nám posílala sestra z Anglie balíček, ve kterém byly jedny dupačky pro očekávaného člena rodiny a nějaká drobnost,vzhledem k tomu,že byl velký a vypadalo to,že v něm je "něco" pořádného,tak nedorazil vůbec,někomu se na poště prostě zalíbil. To pak ten dotyčný asi koukal!
 Jana 
  • 

Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 13:05:30)
Je to všechno o lidech.... Já osobně zase nedám dopustit na Českou poštu, u nás funguje bez problémů.... PPL děs a běs, volají v 11.00, že u nás budou za půl hodiny, když jim oznámím, že jsem v práci a doma budu až po 16.00 je to pro ně problém.... Chtěli dokonce nechávat balík na dobírku za 7.000,- u sousedů :-) To by se sousedi divili, když by na ně nastoupil, ať mu dají 7 litrů a on jim tam pro nás nechá balík....
 Babyna,Patricie07,Michael10 


Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 13:18:01)
Já mám s poštou dobré zkušenosti. Zvoní vždycky (kdysi dávno na to jedna pošťačka kašlala, ale teď chodí jiná). Nikdy se mi ani žádný balík neztratil.
PPL a podobné firmy nemusím. Když jsme dodělávali dům, objednávali jsme hodně věcí (spotřebiče, balíky zateplovací vaty, dveře,...) a jednak byl problém s tím, že třeba zavolali, že za hodinu jsou u nás, což byl někdy problém. Manžel třeba vyloženě napsal, že zboží může převzít pouze odpoledne a oni přijeli ráno. Nebo pokud se jednalo o těžké věci a rozměrné věci, tak napsal, že to chceme i s vykládkou (měli to přímo v nabídce) a nakonec jsem jim třeba musela pomáhat já.
 svetla 
  • 

Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 14:31:26)
Ahoj.K nám jezdí PPL a General parcel skoro každý druhý den a musím říct, že vše je v naprostém pořádku. Větší balíky mi pánové nosí a pokud nejsme doma, tak je možnost přivést balík druhý den.
 kreditka 


Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 15:33:02)
nejvíc mě dorazilo když si myslím DHL naúčtovalo 30 Kč za telefonický kontakt - byl jeden jediný cca 20 vteřin ~a~
 terezek 


Re: Pošta ještě jednou... 

(25.3.2009 12:42:52)
Já mám s doručováním poštou dobré zkušenosti. Máme fajn pošťáčku i "pana balíkáře", ale myslím, že ve velkých městech snad balíkové doručování ani nefunguje. Takže u nás si nemůžu stěžovat. Zato ale na poštu děsně nerada chodím něco posílat. Naše paní na přepážce, jsou totiž tak pomalé... No ale mám dobrou zkušenost i s PPL, jen mi vadí, že když jim napíšu, ať zavolají předem, tak nic. Volají, až když jsou před domem.
 kreditka 


Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 15:31:26)
S tím PPL to mám úplně stejně krom poškozených obalů balík za 6 000,- též chtěli nechat u sousedů ~a~
 Winky 
  • 

Re: Pošta ještě jednou... 

(20.3.2009 20:59:28)
Táta fotí tak jsem mu chtěla sehnat pěkné fotorámečky v nestandardním formátu. U nás ve fotu jsem se domluvila, dali mi vybrat z katalogu, že to objednají do 3 dnů. Za tři dny jsem přišla a pan fotograf mi smutně ukázal příšerně poničený balík se samolepkami PPL který chrastil rozbitým sklem :-( a to tam byly z obou stran samolepky "křehké"..... :-P
 matevy 


Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(23.3.2009 13:35:38)
To mohu jen odkývnout. Pošta, ač jsem na mateřské, nepřinese ani pidibalíček, jen papírek, a to mají na poště tak úzké dveře, že se tam s kočárkem nedostanu, takže musím čekat na manžela nebo balíček vyzvednout, když jdeme s někým ven.
Zatímco PPL přiveze dodávku v pořádku (cestovní postýlka, golfky, vánoční dárky..), dají předem vědět. Je to servis až do domu, jsem s nimi spokojená.
 atafle 
  • 

Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(20.3.2009 23:07:41)
a jak si proboha myslite, ze vozi baliky ceska posta????? ja mam naopak skvelou zkusenost s PPL.zalezi na kraji
 Majkl 
  • 

Re: Nikdy nedávám peníze předem 

(21.3.2009 22:20:41)
Nechci rypat, ale dobirka je jistou formou platby predem...:-) Nikdy nemuzete vedet, zda je v balicku to, co ocekavate..
 Lybicka + dva kluci 


nakupovani pres internet a dodej 

(20.3.2009 22:39:35)
Ja mam zatim jen jednu negativni zkusenost a to nakupuji hodne! Byla to jedna pani, ktera nakonec na MMb zkoncila (zbozi stihlo na vanoce prijit tak tak, a to bylo objednano v rijnu!). Zbozi nakonec doslo, ale musela jsem ho mnohokrate urgovat...Jinak platim i dopredu, rikam si, ze vetsinou dopredu neplatim tolik, aby mne to zruinovalo, naopak, ze spise prodavajici muze prijit o vic...Dokonce nakupuji i pres ebay a krom jednoho baliku z asi 80 nakupu vzdy vse doslo! teda tuk, tuk..... :-)
 Katka. 


Re: Naše dítě 

(21.3.2009 21:34:16)
Holky, tak to čku a je mě z toho na blití, co si někdo dovolí :-©:-©:-©

Já mám 2 e-shopy s dětským zbožím, číslo účtu zákazníkům píšu až když mám zboží doma připravené, nebo alespoň od dodavatele potvrzení s podacím číslem, že mi objednávku odeslali.
Nikdy bych nevybírala peníze předem, dokud nemám zboží.

Se zákazníky provolám několik tisíc měsíčně, ale taky za celej rok působení mám pouze jednu vrácenou dobírku (a to se ještě pán omluvil, že nebyl v ČR a zboží si nechal poslat znovu).
Nechápu, jak někdo může mít třeba 10 vrácených dobírek měsíčně.
A to těch balíků pošlu kvanta a cca 70% je na dobírku.

Sama nakupuju přes net již několik let a opravdu se často setkám s tím, že komunikace ze strany e-shopu je téměř žádná a kdybych se já nedomáhala informací, tak se zboží snad ani nedočkám ~q~~q~~q~
 Majkl 
  • 

Re: Naše dítě 

(21.3.2009 22:23:20)
Ono asi zalezi, kolik tech dobirek poslete, ze? Pokud jich poslete 20 denne, neverim, ze mate 1 vracenou za rok.
 Katka. 


Re: Naše dítě 

(22.3.2009 9:51:00)
Že nevěříte, je Váš problém, já nikoho nenutím, aby mě věřil.

Dobírek odešlu průměrně kolem 100-120 měsíčně ~:-D
 Helois+Hela03/06+Dia07/09 


Re: Naše dítě 

(22.3.2009 12:40:10)
Katko, to ti moc přeju, mě se během necelého roku stalo asi 3x, že si člověk dobírku nevyzvedl a nikdy už se neozvali, nereagovali na mail. Bohužel to závisí i na tom, kdo jsou tvoji zákazníci, není to jen o tom, jaký jsi prodejce... Já se svými zákazníky jednám slušně, nikdy si nikdo nestěžoval, naopak mám velice pozitivní reakce, nicméně prodávám šperky a ty si může objednat kdokoliv, klidně puberťák, který si koupi během času rozmyslí nebo nemá peníze a balík si nevyzvedne... Předpokládám, že zboží pro děti nakupují zodpovědní dospělí tak se ani nedivím, že se Ti zboží nevrací. Ale abych neházela všechny do jednoho pytle, mívám spoustu objednávek právě od mladých lidí a kolikrát je komunikace s nimi moc fajn ~;) Zákazníky si prostě nevybereš.
 Jana+2kluci 
  • 

Kde namám problém 

(22.3.2009 7:58:42)
Já už 4 roky nakupuji vše na MMB,můžu si přečíst hodnocení od odstatních,vidím fotky prodávajících,platím celou dobu předem a žádný problém...........Doporučuji
 Novali 


Re: Naše dítě 

(22.3.2009 22:51:47)
také jsem v tomto obchodě nakoupila sice na dobírku objednala jsem si dvě lahvičky a silikonová pítka na lahve a když už tak jsem si řekla dochází mi šampon od avonu má ho tam levně koupím to k tomu balíček došel asi po týdnu rozbalila jsem ho a zboží jiné pítka úplně jiná na naše láhve nepasující a šampon ač ve stejném obalu byl úplně jiný (jako ze stáčírny) tak z tohoto jsem, byla opravdu zklamaná volala jsem psala maily ale po pár dnech to vzdala a byla ráda že v tom balíku zboží bylo i když jiné než jsem chtěla ~q~~q~
jinak s penězi na účet předem nemám problém platit nakupuji již více než dva roky na mimi bazaru a okolních mimishopech a ještě zatím se mi nestalo že by jsem narazila na nespolehlivého prodejce a doufám také snad nenarazím ~x~
věcičky po dětech prodávám na mimi bazaru pod id 53739 a po přijetí peněz balíček ihned odesílám a vyhovím i odesláním balíčku na dobírku i když je to dražší. i když se objevují nespolehliví nakupující kteří si třeba pak balíček nevyzvednou a já zbytečně ztrácím čas balením vypisováním složenek a lístečků a samozřejmě přijdu taky o peníze které jsem za něj zaplatila ~n~
 Raduš a spol 


Pozor na f. NAKUPOVANI.CZ 

(20.3.2009 14:41:32)
I já mám podobné zkušenosti a všechny Vás varuji a nedoporučuji internetovou firmu darkove-predmety.com a nakupovani.cz. Je to jedna a ta samá firma. Sice mi objednané zboží po četných urgencích na dobírku poslali, ale když jsem pak využila možnosti vrácení zboži do 14.dní, (protože výrobek nebyl vhodný pro mého syna) vrácení peněz jsem se nedočkala. Jednalo se o 2500,- Kč, což není malá částka. Telefon mi sice občas vzali, ale slyšela jsem jen samé lži, sliby a výmluvy. Po víc jak roce jsem to vzdala a peníze oželila.
 Mišyčka a Minimišyčka 


Re: Pozor na f. NAKUPOVANI.CZ 

(20.3.2009 15:51:37)
Tak já mám podobnou zkušenost s netovým obchodem Matýskův ráj. Nejdříve mi pořád slibovali, že zboží je za hranicemi, že dorazí za 14 dní, za měsíc a tak dále. Pak jsem jim napsala, že bych zboží chtěla do Vánoc. Týden před Vánocemi paní napsala, že zboží odešlo. Když pořád nic nepřicházelo, tak jsem jim opět psala, prý se paní ve skladu spletla a zboží neposlala, tak jsem objednávku zrušila.
 Sylva & Matyáš, 21.11.04 


Re: Pozor na e-nakupování 

(20.3.2009 16:04:31)
Možná by stálo za to udělat nějakou černou listinu nespolehlivých a podvodných prodejců.
 magrata 
  • 

Peníze předem dávám 

(20.3.2009 19:41:08)
Sice peníze předem dávám, ale až mi prodávající pošle mail, že to má připravené.

Rozhodně ne na základě automaticky vygenerovaného mailu, to není reakce.

Samozřejmě můžu mít smůlu, ale alespoň vím, že prodejce komunikuje.

A jinak, celou výbavičku na mimi jsem nakupovala přes internet, protože zkrátka jsou levnější. Komu by se chtělo dávat za věc o třeba i 20% víc, když na netu je za babku...
 asmara 


Re: Peníze předem dávám 

(21.3.2009 7:45:37)
Taky dávám peníze dopředu,ale obchoduji pouze s tím/Aukro,MMB/,kdo má samá pozitivní hodnocení.Jedno negativní a už pro mě není hodnověrný~:(U E-shopů to řeším tak,že vybírám ty,které mají sklad v Praze a je tam možnost osobního vyzvednutí zboží.
 mika 39  
  • 

Re: Peníze předem dávám 

(21.3.2009 22:46:56)
Taky peníze dávám dopředu a nemůžu si stěžovat nebo jsem zatím natrefila na slušné prodejce. A to nakupejeme jak na aukru u brumly tak na mimiaukci apod. na MMB jsem zanevřela stalo se mi že jsem si koupila 8 kilo oblečků na mimi od narození a přišli mi časopisi nějaké hračky jako vajáčci tank apod. samozřejmě rozbité, věci na dvou letého chlapečka přitom jsem chtěla dívčí a roztrhané povlečení posláno na dobírku. A co se týká pošty tak běs a děs za ty peníze cenný balík doručovali 14 dní a to po každo denní urgenci. za to PPL si nemůžu vynachválit.
 Babsi+2 


Re: Peníze předem dávám 

(22.3.2009 11:08:21)
Já taky dávám peníze předem, ale jen u obchodů, které znám - nakupuju poněkolikáté a nebo mají kamennou prodejnu, se kterou máme dobré zkušenosti.
 Rena 
  • 

i-obchod.cz 

(21.3.2009 15:42:57)
Objednala jsem si na i-obchod.cz několik dárků. Co měli skladem poslali obratem, nechali mě zaplatit poštovné a balné, zbytek slibovali a slibovali dodat, po dvou měsících mi napsali, že zboží už není a nebude ... na jejich stránkách vše dodnes nabízejí (dostupnost zboží do týdne). Opravdu "pěkné" jednání se zákazníkem.
Jinak mám jen dobré zkušenosti, ale jsem opatrná a platím zásadně dobírkou, i když je to někdy dražší.
 Hudba Ainur 


Pozor na www.i-obchod.cz 

(21.3.2009 22:48:34)
S touhle firmou mám také velice špatnou zkušenost.

Objednala a zaplatila jsem předem 5 různých věcí, a pak průběžně sledovala stav vyřizování objednávky. Sháněli to hodně ztuha.
Po měsíci mi došla trpělivost a napsala jsem jim, ať pošlou co mají, zbytek ať stornují a vrátí mi za to peníze. Naskladněné věci došly obratem, nicméně na vrácení peněz za zbytek čekám dodnes (už jsou to dva měsíce od objednávky).
Psala jsem několikero mailů, aby mi vrátili mých pět stovek, a teprve na jeden poměrně výhružný přišla odpověď, že mi "dnes peníze vrátí". Ani podepsat se dotyčný pracovník neobtěžoval. Od té doby je ticho po pěšině, na další maily nereagují, telefony neberou, a přes stránky se nadále tváří jako seriózní obchod. To je poprvé, co jsem naletěla podvodníkům - ano, troufám si to takhle říci, jsou to podvodníci.~o~
 Chobotka 


Stejná zkušenost 

(21.3.2009 22:24:08)
Je to asi rok, co jsme chtěli koupit od paní Václavkové z obchodu Naše dítě cestovní postýlku. Proběhla navlas stejná anabáze, kterou popisuje autorka článku. Také jsme kontaktovali správce této webové stránky, nakonec jsme peníze zpět dostali, ale s průtahy. Byla to první negativní zkušenost s nákupem po internetu. Pokud to situace dovoluje, neplatíme předem.
 Hudba Ainur 


SOS spotřebitelů 

(22.3.2009 0:20:39)
Doporučuji stránky zkusenosti_spotrebitelu
 sunnie 


Re: SOS spotřebitelů 

(22.3.2009 13:31:30)
Divím se, že když má někdo špatnou zkušenost, např. když nevrací peníze, proč nepodá trestní oznámení? Já bych to tedy určitě udělala. Když nad tím mávneme rukou, nepoctivců bude je přibývat.
 Hudba Ainur 


Re: SOS spotřebitelů 

(22.3.2009 18:10:34)
Na trestní oznámení musí být škoda nad 5000, takže většinou je potřeba, aby se dalo dohromady více postižených.
 Myss 


Re: SOS spotřebitelů 

(22.3.2009 19:02:14)
ano,ja to tak udelala,podali jsme trestni oznameni a penize zpet dostali.jednalo se o nakup na aukru.
 Martina P. 
  • 

www.babyportal.cz také s problémy 

(22.3.2009 18:16:34)
Také mám čerstvou zkušenost s podivným chováním e-obchodu, naštěstí s relativně dobrým koncem(?). V půlce ledna jsem objednala autosedačku Maxi-cosy na www.babyportal.cz. Protože na internetu nakupuji již dlouho a zatím bez problémů, také jsem po potvrzení objednávky ihned zaplatila. Obchod vypadal seriózně, varoval před prodejci napodobenin a za poplatek nabízel i službu náhradní sedačky během případné reklamace. Vybrala jsem schválně barvu sedačky, která měla být na skladě. Za pár dní jsem byla velmi překvapena, když mi došel mail s předpokládaným datem dodání až za měsíc. Za měsíc se situace opakovala, dodání odloženo kvůli problémům u jejich dodavatele o dalších 14 dní. A pak zase. Na maily nereagovali a na bezplatné telefonní infolince to nikdo nezvedal. Až po 2 měsících jsem se dovolala, bylo mi řečeno, že poptávka desetinásobně předstihuje nabídku a že mám dále čekat, neznáno jak dlouho. Anebo jinou barvu. Tak jsme souhlasili, ovšem zapomněli nám říct, že se jedná o výprodej starších sedaček lehce ošoupaných vystavováním v kamenném obchodě...Takže sice sedačku mám, ale s velkým zpožděním, jinou barvu a není úplně nová. Ohledně vyžadované slevy se mi prý ozvou, ale už týden kde nic tu nic...

Nedoporučuji!
 Marvi 


pozor také na arara.cz 

(23.3.2009 10:30:52)
Na tomto e-shopu jsem si objednala knížku asi za 600,- Kč, zrovna tam probíhala i nabídka, že při objednání zboží je 10 ks DVD zdarma. Čekala jsem na objednanou knížku 3 měsíce, psala jsem jim každou chvíli, vždy pouze odpověděli, že dodavatel zboží nemá. Ještě, že jsem jim nezaplatila převodem dopředu. Osobně se domnívám, že to naschvál nedodali kvůli těm 10 DVD, ale na to mi samožřejmě neodpověděli. Po 3 měsících jsem už nevydržela a objednávku jsem zrušila. Ještě když jsem knížku objednávala, byl na serveru uveden telefon (který mě bláhovou nenapadlo si opsat), asi po týdnu pak zmizel, takže komunikace fungovala pouze prostřednictvím emailu.
 Maci1 


Re: pozor také na arara.cz 

(25.3.2009 14:09:35)
S arara.cz máme taky špatnou zkušenost - objednali jsme tam (a předem zaplatili) dvě knihy, které měly být k dispozici do týdne, asi po měsíci manžel urgoval a dozvěděl se, že knihy nemá ani jejich dodavatel ~o~. Na další e-maily už se nikdo reagovat neobtěžoval. Naštěstí knížky nakonec došla, ale trvalo to asi půl roku ~Rv.
 Petr Pedros 
  • 

Re: pozor také na arara.cz 

(12.7.2010 12:16:24)
A opravdu dorazila? Mě přijde, že už své peníze ani knihu nikdy neuvidím. Také jsem zaplatil předem (hlupák) :( Petr Pedros
 Iviska 


Re: pozor také na arara.cz 

(4.8.2010 15:00:58)
A vám už objednávka dorazila? Já jsem zrovna dneska odeslala peníze na arara a teď čtu tuhle diskusi. Také bych se nejradši....
 Mischellinka 


Hrozná zkušenost s MMB 

(23.3.2009 11:12:37)
Tak já mohu taky přispět se svým zážitkem.
Mám u nás ve městě na starosti "vítání občánků", proto je mou povinností zajišťovat i dárečky pro miminka.
U jedné paní na MMB, která má opravdu velký výběr zboží a super ceny, a taky 100vky komentářů, se mi přihodilo toto:
Objednala jsem 17.1. zboží za téměř 6000,- (!), uhradila samozřejmě předem. A začal kolotoč, který bohužel stále trvá :-).
zboží bude do 10 dní
pošlu brzo
snad balík odešel
100% odešel
nevím, kde je
už je zpátky, byl poškozený
byly poškozeny zrovna ty věci, které potřebujete nejvíc
objednávám znovu zboží
bude zítra, ve středu, za týden
vratit peníze? Ano, posílám
dávám příkaz účetní
odesláno...že nepřišly? Posílám výpis (ne naskenovaný, ale na´tukaný do emailu)
to není vaše číslo účtu?
posílám znovu
zítra, ve středu
raději vložím na účet osobně v bance
nemám čas, v pondělí
................dnes je 23.3., peníze stále nemám a zvažuju podání trestního oznámení.....Nehledě na to, že nám ty peníze v domácím rozpočtu hodně chybí.
Je to moje první negativní zkušenost......ale teda dost hrozná.


 Hanka 
  • 

Re: Hrozná zkušenost s MMB 

(23.3.2009 15:13:43)
Ten nadpis je děsivý!!!!!! Na MMB jsem již několik let, a naopak mohu napsat, že mám jen a jen dobré zkušenosti. Ono to není ani tak o tom, že jste obchodovala na MMB, ale o tom, na jakou obchodnici - podvodici jste narazila. Napište negativní hodnocení, kontaktujte admina MMB a paní bude mít po. Ale myslím si, že 99,9% obchodů ma MMB proběhly a proběhnou na 1.
 janna 
  • 

Re: Hrozná zkušenost s MMB 

(27.3.2009 19:17:52)
také myslím že jste proste natrefila na blbce.
já tedy také objednávám i prodávám na MMB,uz sem si zvykla na pltby předem,vubec se nedivím,pošlu nekomu bneco na dobírku,on to nechá ležet 14 dní minimálně na pošte a nebo mi to příjde zpět?a kdo mi pak vrátí tu stovku za to doběrečné?

nasteští maminky na MMB jsou zvyklé,to sbazar,tolik odmítnutých koupí behem týdne.plus výhružka jak si mohu dovolit chtít po pánovi peníze předem?že prý on nic nehctel.no tak sem si tam asi klikla sama já na položku koupit ihned.s jeho emailem k tomu.

je fakt že zatim jsem nenarazila,az na jednou kdy to bylo moooc hezky nafocené ,hlavně ta bundička barbie,a přišla veteš všech veteší,ani na zahradu bych to holce nedala,bunda propálená na dvou místech a jedna dírka+staré vytahané pyžamo,troje elastáky z roku raz dva,vytahaný svetr,džínová vesta.joo,puvodne to mela být ta bunda s čepicí(brrrr),a vestou(este vetší brrrrrrr,to sem rovnou vyhodila).já si nechala este vnutit to ostatní,podle fotek to bylo pekný,realita jinuá.to vedet,tak radší za ty nehorázný 200 i s poštovným koupím holce ruksak čokolády.
 Mapik+Betka+Fili 


Dobre zkusenosti 

(23.3.2009 16:25:25)
Ja to trochu otocim a napisu, kde jsem naopak max. spokojena: www.hrackanek.cz (vyborne ceny lega), www.babyexpert.cz, www.forbaby.cz.
A taky hlasuju za dodavaní PPL nebo General Parcel.
 januella 


Nakupuji na AUKRU 

(26.3.2009 8:50:48)
a nemám problém,vždy platím předem a vždy vše přišlo... Mohu doporučit.
 pavla76 


dobra zkusenost 

(26.3.2009 20:29:12)
Zdravím, mám také 2 malé děti a lítání po obchodech je tak konec. Hracky často nakupuji na obchodě hracky-toys.cz a jsem maximálně spokojená. Mají tam levné lego.
 Tomáš Marný 
  • 

Pozor na ARARU.cz-  

(13.9.2010 16:52:38)
Objednali jsme si DVD AVATAR u Arary blu-rey systém.Při přehrávání jsme zjistili,že přehrávání je velmi rušeno, ač jiné DVD hrály bez problému.Odeslali jsme DVD k reklamaci.Po 14 dnech nám volal pán z Bratislavy a začal nám vysvětlovat,že za vadu dodavatel nemůže.Po delším hovoru s ním jsme se dohodli,že nám budou vráceny peníze nebo že nám pošlou nové DVD se stejným filmem pro blu-rey.Do dnešního dne jsme nedostali ani ťuk.Kromě toho se nemůžeme ani přihlásit na ARARU s naším heslem, jelikož dochází stále k takzvané chybě v zadáváni hesla a když chceme změnit heslo tak nám to sděluje ,že jsme již s emailem v evidenci ať si zadáme informaci o heslo, které se nám objeví v poště, avšak nefunguje a to je stále do kola.Vidíte -jak si to v ARAŘE fajň vymysleli.Lež má kratké nohy a dojde i na ně.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.