| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Maminko, vyndáme Markétce nosní mandli

 Celkem 86 názorů.
 brzobohatka 


ne vždy je klasická léčba dobrá 

(4.2.2008 9:56:24)
Nevím podrobnosti, nejsem odborník, ale podle homeopatie má každý orgán nějakou funkci (u slepého střeva teda nevím) a měl by zůstat tam, kde je. Pokud jsou s ním nějaké potíže, tak operace odstraní problém, ale ne jeho příčinu. Takže já bych se informovala z více zdrojů, ne jen od "běžných" doktorů, protože ti mají pořád ten stejný "klasický" přístup (tj.:vytrhnout madle).
 Zdenka 
  • 

Re: ne vždy je klasická léčba dobrá 

(4.2.2008 10:30:32)
Naprosto souhlasím. Jen tak pro zajímavost: slepé střevo slouží k proškolování bílých krvinek (http://zdravi.doktorka.cz/slepe-strevo-neni-zbytecne/).
 Mab 


Re: ne vždy je klasická léčba dobrá 

(4.2.2008 10:47:06)
Však se také mandle neodstraňuje celá, zůstávají tam 2 zbytky p stranách v okolí ústí Eustachových trubic, z této tkáně pak také může mandlička dorůst a znovu působit problémy. Nikdo neříká, že madlička nemá svou funkci, to jistě má, je to součást lymfatického systému, v okolí je však celá soustava lymfatické tkáně, která svou funukci plní i nadále.
Dítě by mělo být vyšetřeno i z hldiska imunologického, alergologického apod. Tedy proč se mu mandle zvětšuje, proč je tak často nemocný.
Operace není samospásná, to vám ani žádný ORL lékař tvrdit nebude, dítěti však velmi uleví.
Ne všude se dělá výkon pod endoskopickou kontrolou, někde se dělá jen při premedikaci a někde v celkové narkóze inhalační (mandlička se v obou případech vyškrábně kyretkou poslepu, jen pod kontrolou hmatu).
Kdybych já měla dítě, které operaci potřebuje, pak bych si spíš vybrala jen výkon v premedikaci. Dá se jít ještě ten den domů a vyhne se nežádoucím účinkům celkové anestezie jako je zvracení, škrábání v krku po dychací kanyle apod.
 brzobohatka 


Re: ne vždy je klasická léčba dobrá 

(4.2.2008 12:00:15)