| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Geny vs. výchova

 Celkem 48 názorů.
 li 
  • 

df 

(4.12.2007 12:46:57)
fd
 veronika 
  • 

homosexualita 

(4.12.2007 20:45:59)
homosexualita neni vlastnost a neni ani dedicna, s timto clankem tedy vubec nesouvisi

vznika v prubehu prenatalniho vyvoje plodu vlivem nevyvazeneho prisunu hormonu
 Katka,kluci 5 a 8 
  • 

Re: homosexualita 

(4.12.2007 22:52:38)
Já si myslím (ale nejsem odborník),že jsem četla, že nějaká dědičná dispozice tady je. Myslím,že to mělo být v případech kluků,kdy je homosexuál strýc (matčin bratr...).Ale třeba to byla blbost, nechť sem napíše někdo, kdo tomu rozumí....
 Zasjaj. 


Vedecke udaje o homosexualite - dedicnosti 

(5.12.2007 5:46:30)
Madelaine,
ja jsem se tenkrat na to jeste specielne divala, kdyz jsme se o tom bavily v nejake jine diskusi. Nejsem odbornik na homosexualitu, ale na hledani ;O)

Na te strance OMIM - Online Mendelian Inheritance in Man - je aktualni shrnuti pro cokoli ve vztahu k dedicnosti - zjednodusene, ale naprosto s exaktnimi odkazy pro vedecke ucely (nejsem homosexual, ale jsem vedec :O). Nikdy tam nic nechybi, je to web pro odbornou praci, zadne sto plus jedna.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?db=OMIM&cmd=search&term=
tam kdyz zadas "homosexuality", tak ti vypadne vse, co se o tom vi a neni toho moc, resp se to fakt nevi. To, co se vi, s tim uz sem machrovala minule.
 zuzka 
  • 

Re: homosexualita-výzkum!! 

(5.12.2007 12:44:57)