| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Každé spálení kůže v dětském věku je rizikový faktor

 Celkem 40 názorů.
 Lorina 
  • 

Rozhodně to nepodceňuji 

(26.6.2006 11:53:51)
V 25.ti letech mi byl vyoperován po předchozí návštěvě kožního lékaře také melanom.Původně jsem za lékařkou šla s úplně jiným problémem, ale ona sama si všimla mého znaménka.Ukázalo se, že jsem zákrok podstoupila dle jejích slov v hodině dvanácté.Už je to 8 let,ale od té doby si dává velký pozor, mám strach.Nechala jsem si vyndat ještě další 3 znaménka, naštěstí ta už byla v pohodě.

Sluníčko miluji nadále, ale už nehrozí žádné opalování, používám pro sebe i děti krémy s vysokými faktory.Moje maminka je přesto nepoučitelná, krém nepoužívá žádný a každý rok je úplně "černá".Je jí 54, takže riziková skupina...budu jí muset hodně promlvit do duše....
 caira (Vojta1/03,Mates11/04) 


Re: Rozhodně to nepodceňuji 

(26.6.2006 12:19:15)
Ja take miluji slunicko a nase deti bych ve stinu neudrzela..
Dodrzujeme polendi siestu, mladsi po obede dve hodinky spi, starsi ma dovolene pohadky na DVD -
Co se tyce kremu s OF, maze je jeste nez vylezou na slunicko, a behme dne jeste primazavam. A sebe take.. ja sice nepouzivam tak velky OF jako deti, ale presto pouzivam treba na ramena 12of - a to jsem jako cokolada
Moje tchyne sice tvrdi, ze jakmile se opali, tak se nespali a neni tedy treba se mazat - k mori jezsi s OF8, coz ja nechapu, ale snad je dost stra, aby vedela co dela. Bohuzel ma stejny pristup i k detem. Na sve si dohlidnu ale prijdou deti svagrove a ja slysm, nemaz je tim vysokym faktorem, ja je maznu tady ctyrkou, dyt uz sou opaleny...
 Bella 
  • 

Ochranny faktor 

(26.6.2006 12:36:30)
Pro deti volim pletove mleko Nivea s ochr. f. 25 a vetsinou polostin, ovsem pri pobytu ve vode se primemu slunicku nevyhneme. Zda se mi, ze v soucasnych horkych dnech je i po 15. hodine stale nesnesitelny parak. Ale v byte uz jsme taky na 27 stupnich, takze je to pro me trosku peklo ...