| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Co dětem brání být sebou samými?

 Celkem 33 názorů.
 Evča, 2 neposedové 
  • 

Naprostý souhlas!!! 

(13.2.2006 10:07:25)
S autorem zcela souhlasím. Nejsem odborník, jsem "jen" maminka dvou neposedných kluků. Bydlíme na velkém anonymním sídlišti, kde je dost "megaškol" o dlouhými neútulnými prosklenými chodbami, kterými táhne i v létě... ale velký zájem rodičů i dětí je o jednu jedinou "starou" školu, která tu zbyla z doby, kdy tato místa bývala "za Prahou" a byla zde jen vesnice. Do této bývalé vesnické školy chodí děti rádi, chodí tam i mí kluci. Je tam úplně jiná atmosféra... škola je cihlová, má šikmou střechu z tašek, hned u vchodu jsou busty Jana Husa a J.A.Komenského s jejich krásnými citáty. Ředitel je skvělý, zástupkyně ředitele taky, kolektiv učitelů je stálý a prima. Zdá se mi, že všechny baví učit, přestože si myslím, že učit děti musí být dost dřina. Můj starší syn původně chodil do jedné blízké "megaškoly", ale nešlo to a musela jsem ho přeřadit. Rozdíl v přístupu učitelů k mému neposedovi je nebetyčný... a spokojenost syna je nesrovnatelná. Ve škole se líbí i mladšímu - toho jsme rovnou dali do té "vesnické" školy. Pohoda :-) Díky všem učitelům, kteří to nevzdávají!!!
 Lorina 
  • 

Re: Naprostý souhlas!!! 

(15.2.2006 18:44:44)
Vida, a já raději do takové vesnické školy dítě ani nedala.Měla jsem tu smůlu, že jsem z ní totiž také vyšla.Rozdíl oproti pražským školám (příklad) byl značný. POdotýkám, že jsem měla téměř samé jedničky (asi 2 dvojky), mám talent na jazyky, ale střední škola mi dala zabrat.Musela jsem se spoustu doučit...Kantoři se zde střídají jak na běžícím pásu, často to nejsou ani skuteční pedagogové..

Takže je mi jedno jak škola vypadá, dám spíš na kvalitu.Jo a na těchto vesnických, či menších školách bují nešvary jako kouření, drogy a pod. stejně jako jinde....
 Markéta, syn 4 r. 
  • 

Není to přehnané? 

(13.2.2006 10:37:29)