| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Symptotermální metoda V. - Problémy menstruačního cyklu

 Celkem 139 názorů.
 Věrka a 3 kluci 


Bolest při ovulaci 

(14.9.2004 21:51:55)
Ahoj. Chtěla bych moc poděkovat za tento článek. Snažíme se o mimi a já měla k STM spoustu dotazů, na které ¨jsem v něm nalezla odpověď.
Jen bych chtěla doplnit, že každá jsme opravdu individuální a nemá cenu se stresovat tím, že nám to tělo nefunguje tak jak to chtějí tabulky. Znalost STM je potřebná k tomu, abychom pochopily jak naše tělo funguje a jak je to optimální a pak už si jen vysledovat to svoje tělíčko. Já jsem třeba podle odborníku v cyklu, kdy jsem počali našeho Honzíka neměla ovulaci (dle teploty). Tak nevím, prostě se jim vzestup o 0,2 zdál malo a přesto to stačilo:-)
Měla bych jeden dotaz k bolesti v době ovulace - je to jediný znak podle kterého jakž takž poznám ovulaci. Pobolívá mě okolo ovulace asi tři dny v podbříšku - nevíte někdo ,jestli se bolest dostavuje před prasknutím nebo po prasknutím folikulu?
Díky za radu Věra
 Myshka + 2 


Re: Bolest při ovulaci 

(14.9.2004 22:11:28)
Ahoj,
mam podobny dotaz Vera. Pred 9 mesici jsem vysadila HA a zda se mi, ze teprve posledni 2 cykly byly ovulacni.
Ted naposledy jsem 14 DC mela bolest v podbrisku. Znama, studentka mediciny, mi rikala, ze je pri ovulaci popisovana bodava bolest v oblasti vajecniku, kdyz dochazi k uvolneni vajicka, neco jako kratkodobe bodnuti nebo pichnuti. Jenomze mne bricho bolelo jeden cely den a bolest byla jako pri MS! Nespinila jsem vubec.

Je tento den mozne povazovat za 1. den ovulace?
 Lucka 
  • 

Re: Re: Bolest při ovulaci 

(20.11.2004 20:44:18)