| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Talentům je potřeba pomoci

 Celkem 3 názorů.
 Terezka 
  • 

Děti 

(17.6.2005 11:30:10)
Jmenuji se Tereza a přesto, že je mi teprve 14 let mám i já svůj vlastní názor na toto téma.Každý z nás je svým způsobem talentovaný, ale jen jeden ze sta se v tom dokáže prosadit. Už 3 rokem hraju závodně volejbal, asi před 1 rokem jsem chtěla skončit, ale díky svým rodičům jsem zůstala a jsem jim za to vděčná. Moc vděčná!!!!!! Terezka
 Jíťa 
  • 

pochopení 

(21.6.2006 10:16:53)
když jsem četla článek, připadalo mi, že čtu o sobě. neměla jsem samé jedničky, ale mohla jsem je bez problémů mít, neučila jsem se, neměla jsem pro koho, rodiče se nezajímali a ani neví, jak jsem odmaturovala. ve škole jsem měla konflikty s učiteli.. Teď mám tři děti a věnuji se jim, i když se s nimi neučím a nevím co zrovna probírají, když přijdou a chtějí něco zkontrolovat, vysvětlit, vždy mám čas. Každý z nich je na něco nadaný víc a na něco méně, ale myslím si, že každé dítě má v sobě nějaký talent a správný rodič to pozná.
 Kačka 
  • 

Nadání? 

(21.1.2009 13:43:57)
Možná chápu jak se ty děti cítěj když jsou v něčem napřed než ostatní, já sem v 9. na zš a většinu času se tam nudím, baví mě matematika a fyzika, ale jelikož chodím do průměrné třídy tak látku co probíráme teď sme měli umět na konci minulého školního roku, sme ve skluzu skoro ve všem, matika, fyzyka, chemie apod... jenže když něco probíráme dlouho tak já to umím a nudím se, a díky tomu si třeba kreslím, poslouchám hudbu apod... a tím si u učielů dělám maléry, jen díky tomu mám horší známky kdyžám nerozhodně, teď v pololetí budu mít asi 3 dvojky a to se doma vůbec neučím.....

někdy sama sebe překvapím tím co všechno vím, třeba když sme na občance brali glovální problémy tak já jsem vysekla z hlavy definici skleníkového efektu, což mě velmi překvapilo.. ani sama sem nevěděla že to vím :-) jak by řek Sokrates: Jediné co vím je, že nic nevím :-)