| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Máme doma jedináčka

 Příspěvky 110 z 17 [Dalších 7 >>]
Petras
  • 
2.7.2009 16:00:32
Já mám s jedináčkama samé dobré zkušenosti. Podle mě je to jen závist, že na ně tak všichni nadávají. Znám plno lidí z více rodin a vyčůraní jsou až hrůza. Opravdu záleží na výchově. Zažila jsem ale na střední učitelku, která jedináčky fakt nesnášela. Totální kráva. Můj recept zní: jestli je někdo jedináček, tak ať se tím raději nechlubí. Lidi jsou střelení. Je to jako když má někdo jinou barvu kůže. Blbcům to stejně nevysvětlíš. Ti si furt budou mlét svoje.
Isabelle
  • 
17.5.2007 23:51:03
Ahoj Valkýro,

boj s těmito předsudky, je stejný jako boj s větrnými mlýny.Ale už jsem to celkem překousla, lidé, kteří nás znají dnes už vědí, že jedináček není synonymum slova rozmazlený. Jinak koukám, že to máme nastavený obdobně jako u Vás. Jsme dost pracovně vytížení a volné chvíle se snažíme trávit s dcerou, se kterou rádi jezdíme na výlety (příroda nebo kulturní památky), nebo jen tak breptáme o všem možném. U nás se rozhodně nedá mluvit o nějakém umetání cestiček. Několikrát jsem jí už tzv. ,hodili do vody a plav". Neutopila se, plavala bez velkého fňukání.
Morganaz
16.5.2007 14:11:39
Milá Kiki, máš opravdu malý rozhled a docela až paranoidní představy o fungování rodin s více dětmi. promiň, ale uplně mě napadlo, že ty bys více dětem neměla co nabídnout a jestli v tomhle duchu vychováváš i své dítě. je to pro mě hodně zvláštní, takové "pokřivené"...
Valkýra
16.5.2007 13:49:25
Isabel,
taky mám dceru - jedináčka, o které si myslím, že nemá jedináčkovské manýry. Typicky "jedináčkovské" manýry vidím spíš u druhorozených dětí. U dcery je to asi tím, že se vše netočí jen kolem ní, často se musí přizpůsobit nám, nemáme na ni přebytek času a hodně času tráví v kolektivu.
Vůči jedináčkům ale panují rozšířené předsudky, které jen tak nezaniknou.
16.5.2007 13:41:59