| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Disciplína ve škole: represe není řešení, jen součást

 Příspěvky 110 z 46 [Dalších 36 >>]
Bára Žitná
  • 
2.11.2013 20:55:50
Dobrý den,
píšu SOČ o domácím vzdělávání a chtěla bych Vás poprosit, abyste vyplnili tento krátký dotazník. Děkuji
http://www.survio.com/survey/d/R9F0A0A3I3O6M7C6U
Květa
  • 
4.3.2011 19:26:31
Mám to stejně.
Janka, dvě děti
  • 
2.3.2011 15:11:58
No, můžu jen napsat, že je hrozná škoda, že učitelé jako ty (a já :-) odcházejí... Ať se daří!
Jana 2 děti
  • 
1.3.2011 17:28:57
Učím. Učím na II.stupni , takže vím, o čem mluvím. Žáci jsou si moc dobře vědomi svých práv a povinnosti jsou jim většinou fuk. Nenosí knihy, domácí úkoly a někteří raděj ani žákovské knížky...Mluví bez vyzvání, okřikují spolužáky, svačí, píšou smsky a ukočírovat někdy takovou třídu je hodně těžký úkol. Ráda učím, ale někdy mám pocit, že poslední dobou uklidnuji, domlouvám, řeším kázeňské problémy a pak teda učím...Problémových žáku je hodně, nekde je to lepší, někde horší, ale co chci říct, mně osobně je líto těch fajn dětí, které se chtějí něco naučit, davájí pozor, nejsou drzé, plní si své povinosti a já kvůli tém darebákům na ně nemám tolik času, kolik by si zasloužily. Je mi moc líto, že právě jim se nemůžu více věnovat...Bohužel.
Babsi+2
1.3.2011 11:13:00
Mě zrovna tento týden jeden tatínek dost problémového kluka žádal, abych klukovi střelila, když to bude potřeba (v soukromí kabinetu tak, aby to ostatní neviděli).
Markéta s párkem
  • 
1.3.2011 9:37:15
Vidíš Jájo, dělala jsi to špatně. Měli jste si sednout a pěkně s dětmi diskutovat, proč mají být zticha, a jak mají být zticha a jak dlouho mají být zticha a co to je být zticha a s každým uzavřít individuální smlouva, kde, kdy a a jak dlouho bude zticha. :-)
Jája
  • 
28.2.2011 19:18:43
Já kázeň nedržela, děcka sama.
Ředitel třeba nařídil, že pokud se třída pohybuje po chodbě v době vyučování, nesmí řvát. Moje třída byla JEDINÁ, která při přesunu neřvala. To bylo tak: já měla jen kluky a šli jsme hrát na dřiště fotbal. Kluci to milovali, ulítali se a pak při vyučování seděli, ani nehlesli a makali. No, a kluci řvai, tak jsem jen 3x vrátila, pak jsem jim zkrátila dobu na hřišti a kluci žbrblali, že si ani fotbal nezahráli. A já na to, že na chodbě jsem neřvala já, to oni. Když budou řvát příště, tak si fotbal zase nezahrajou. Pochopili okamžitě.
Příště šli po chodbě, ze schodů scházel ředitel, moje děcka ho pozdravila šeptem a místo hlasitého pozdravu vysekli úklonu. Ředitel úžasem málem spadnul ze schodů.

Taky se mi občas něco nepovedlo, nejsem Pánbůh. Ale tenkrát jsem s děckama na hranici vzdělavatelnosti dokázala docela divy. Jenže pracovní smluva a nejistota další práce na dobu určitou dělala zase divy se mnou... Ve školství jsem pak práci nesehnala. Já chtěla pracovat s děckama s normální inteligencí, no, holt se nepodařilo.
Simča+Aňulka
  • 
28.2.2011 19:16:22
Četla jsem o školství články v Britských listech a moc se mi líbilo přirovnání ZŠ k vězení - žáci jsou ve škole nedobrovolně, jsou povinni potřídit se autoritě, držet pusu a krok a za nekázeň (což je právě když nedržíš pusu ani krok)přicházejí: ponížení, posměch, manipulace,represe. Motivace k výkonu je pouze negativní (už jste v žákovské knížce četli např.pochvalu???). Moje otázka pak zní(asi poněkud drzá :-)) - co vlastně od dětí v takovémto zařízení chceme???
jedna maminka to zhrnula následovně: "Budu ráda, když mé děti naučí číst a psát, víc nečekám.":-( Když jsem naší p.uč,v MŠ řekla, že má dcerka nepůjde do místní spádové školy, ale jinam, reagovala ihned zcela bez rozmýšlení slovy:"A to děláte dobře!" Lepší popis situace na místní ZŠ ani nemůže být! Tož tak.
Mystik 194
  • 
28.2.2011 17:42:38
Který k nám s velkým zpožděním dorazil ze "Západu". Dítě se stalo nedotknutelným, neomezovaným - egoistickým, vše se podřizovalo právě jemu. Škola a základní jednotka třída se stala doslova bojištěm mezi učiteli a žáky. Neznám z přímé zkušenosti atmosféru v současné škole, znám ovšem dobře atmosféru a podmínky našich odsouzených. A nejhorší na jakékoliv výchovné, či korektivní zásahy ze strany zaměstnanců je skupina mladistvých a mladých dospělých. Je velkou iluzí, že jim může společnost pomoci v cestě, která vede k nepáchání trestné činnosti. Velkým problémem zvláště u této věkové skupiny je abúzus drog a alkoholu. Ale zvláště u drog jde o alarmující čísla počtu jejich konzumentů. Typickým mladým odsouzeným je muž vyrůstající v nefunkční rodině, častá přítomnost násilí v rodinách, nezájem rodiny o své členy, nedůsledná výchova, záškoláctví. Své hrdiny a vzory hledají v partách vrstevníků, juvenilní pre a kriminalita. Jde mnohdy o zcela necitlivé agresory, kteří chtějí uspokojovat pouze materiální potřeby. Už končím. Obávám se, že i díky dnešnímu vývoji bude těchto osob nadále přibývat.
Janka,dvě děti
  • 
28.2.2011 16:01:08
Jájo, já si myslím, že děcka prostě poznají, kdo o ně má skutečně zájem a myslí to s nimi vážně. A pokud si k tomu ještě umíš udržet dobrou kázeň, je to velké plus.
 Příspěvky 110 z 46 [Dalších 36 >>]

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.