| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jak jsme válčili s ADHD

 Příspěvky 110 z 126 [Dalších 116 >>]
Sylva, syn první třída
  • 
2.11.2012 13:18:10
Zrovna jsem s paní učitelkou mého syna (1. třída) mluvila o tom, že naše kroky budou časem asi směřovat do poradny, protože náš syn má nějspíš poruchu pozornosti a nebo tedy možná adhd, ještě nevíme...seděla jsem doma a byla z toho smutná, i když jsem to tušila a říkala jsem si vždy, že jsem na to připravená...nejsem...otevřela vaše stránky a našla tento článek...máte pravdu, můj syn možná neusedí a má plno nedodělaných věcí ze školy, ale má skvělou učitelku, která ví, že nemá cenu tlačit na pilu a je to hodnej malej kluk, co svojí mamině navleče korálky pro radost a neublížil by ani mouše....je to tak, ale přesto děkuji za ty řádny, prostě to sedlo....
Gréta Garbo
19.2.2011 17:41:11
jedná se o Pí dr.Heyrovskou???
PATRICIE
  • 
20.9.2010 17:31:31
Jééé, úplně mi mluvíte z duše. Těchto specielních škol je opravdu velmi málo, mohu se zeptat kampak Váš synek bude chodit? ZŠ je moje noční můra, syn má také ADHD byť nosím zprávy od lékaře tak mám pocit, že stejně se na to moc zřetel nebere a chodím na kobereček snad každý týden.....
Lenka, syn Ondra
25.5.2010 19:50:25
Jo, taky to na mě občas přijde.
Jsem pak pyšná, když jindy dokážu synovi zopakovat, že vím, že když mu někdo něco povídá, on to slyší. Ale že je potřeba dát domu druhému také najevo, že slyší :-)
Jsou to bitvy, co? Ulítnu občas, to se ví.
štěpánka
  • 
23.5.2010 23:57:13