| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

 Příspěvky 110 z 115 [Dalších 105 >>]
30.1.2010 15:04:31
Já mám naopak v D. dobré zkušenosti a v podstatě nakupujeme už jen tam. A nikdo mi žádnou poukázku nedá~d~ Nechcete se té své zbavit?~t~ Kdyžtak mi písněte mail, třeba se domluvíme ~:-D
Rozállie
30.1.2010 12:38:36
Jo, jo, s reklamacema je to ...

Před rokem jsme darem od rodičů dostali 2 pokázky do Deichmana.
Normálně tam nenakupujeme, celkem mě nezaujali, ale rodiče nám zjevně chtěli udělat radost, tak jsme vyrazili nakoupit botky holčičkám.
Nic zlého netuše jsme za jednu poukázku vybrali botky v akci - Kup 3 páry a třetí máš zdarma.
Po několika použitích jsme šli reklamovat dvoje boty z těchto tří.

Tušíte správně, třetí pár měl skutečně při reklamaci hodnotu 0,- .
Strávili jsme tam cca 2 hodiny, než nám dovolili alespoň vybrat si jiné boty v hodnotě těch původních reklamovaných, ovšem za jedné podmínky - museli jsme si vybrat boty, na kterých byla cedulka "akce" , těch tam bylo ovšem v celé prodejně dohromady asi 10 párů (samozřejmě šlo o boty zjevně neprodejné, v nepoužitelných velikostech atp.).

Druhá poukázka nám už rok leží doma a nemáme odvahu ji "utratit" ...


bobula Kristý4/05, Tomy 5/07
26.1.2010 11:25:54
Já jsem naopak zažila, že prodavačka ochotně hledala kopii účtenky v počítači. Dělala to pro paní přede mnou. A bylo to v pražském Pompu. Paní reklamovala školní batoh s urvaným uchem.
Fidanek
25.1.2010 22:04:17
Já to vezmu z druhé strany - provozujeme 2 malé prodejny. Ale v žádném případě se nemíním zastávat prodavaček v tomto článku, takové chování je neomluvitelné. Zákaznice samozřejmě měla právo na vrácení peněz, protože zboží nefungovalo. Účtenku opravdu schovávat nemusíš, musíš dokázat že zboží bylo zakoupeno u nich. Ale ne všude je možno dohledat účtenku na prodejně. A navíc v případě reklamace chtějí účtenku záruční servisy.
zojanda
25.1.2010 17:07:02
No ja nevím, ale v tomhle případě to 1. logický krok asi není. Důvodem je to, že k poškození autíčka nedošlo jeho používáním po koupi, ale jedná se defacto o vadný výrobek jako takový (resp. vadný před koupí), a to by měl být dostačující důvod k možnosti odstoupit od smlouvy.

Vidím v tom rozdíl, pokud by autíčko fungovalo a cca za týden by přestalo, pak bych logicky chápala, že ho posílám na reklamací resp. že mi ho pravděpodobně opraví.

Upřímně nechápu možnost odstoupit od smlouvy u nechtěných nebo mnohočetných dárků, v praxi to funguje spíš tak, že vám ho vymění, ale nevrátí peníze. Jinak by to nedávalo žádnou logiku a v zákonech to ani není zakotveno. Jako vstřícné gesto k zákazníkům a dobrá reklama to funguje, to určitě.
Ovšem nekoresponduje to s tím, že u vadného výrobku by tato možnost „vrácení“ resp. odstoupení od smlouvy, nebyla možná. Možná je, jenom v běžném životě si to musíte vyřvat a vlastně i dokázat, že ještě před koupí byl výrobek poškozen, nefunkční či jinak vadný.




25.1.2010 14:34:33

Svata pravda,
nejen, ze by mel byt vychovany, ale hlavne, nemel by zapomenout, ze v prodejne reprezentuje firmu a dalsi clovicky, kteri pod kupou prace ani videt nejsou. Pominuli, ze jde i o dobrou reklamu nejenom sobe samemu, ale prave i dobremu obchodu, coz je dnes (a nejen dnes) resena situace. Lide maji na utratu cim dal tim min a verim tomu, ze bude hur a to se prece o prizen zakaznika musi prat a ne je odhanet nevychovanymi prodavackami, nemam pravdu?

Nevim, jak vy, ale ja mam do tohoto roku jeste jedno neregistrovane predsevzeti: n.1367-Byt slusna, k ostatnim, treba se pak nekdo dovtipi, ze je to mozne oboustrane;)
marketkau
24.1.2010 18:18:36
Chabibi, jako zakaznik jsem mela podobnou zkusenost. Koupila jsem si kalhoty v Kenvelu za cca 2000Kc a doma zjistila, ze u zadni kapsy je mala dirka prosekana od jehly pri siti. Hned druhy den jsem sla kalhoty reklamovat, sepsali jsme protokol a ze to poslou na vyhodnoceni a zavolaji mi. Asi za tyden mi volali, ze reklamaci uznavaji a ze si mam prijit vybrat nove zbozi. Stejne kalhoty uz v me velikosti nemeli, tak jsem chtela vratit penize. Oni ze penize nevraceji, ze si mam vybrat jine zbozi. Hadala jsem se s nimi, ze reklamaci uznali, tak mam pravo na vraceni penez, ze nechci misto kalhot 4 tricka, 2 svetry nebo cokoliv jineho... Doslo i na telefonaty udajne nepritomne pani vedouci, ktera nakonec vykracela ze zadu z kancelare ~e~~a~~e~~;((. Nakonec mi asi po hodine a pul penize vratili, ale nebylo to nic prijemneho.
Neustale nam v mediich pripominaji jaka mame jako zakaznici prava. Jak je videt, je to pravdu potreba, protoze v praxi to tak jednoduse nefunguje a clovek se o sva prava musi casto doslova rvat ~o~~o~~o~
Pavliina
  • 
24.1.2010 15:49:02
My jsme koupili pefektni auticko na ovladani za 350,- Kc.

Pripada mi, ze u hracek nelze predpokladat, ze vydrzi 2 roky. Bud se opotrebuji drive nebo je deti prestanou samy pouzivat. Skoro u vsech hracek predpokladam, ze se mohou rozbit, stejne jako u sklenicky nebo kvetinace. To jen odbocuji ohledne reklamaci hracek a jejich UCELU vseobecne.

Ja nevim, clanek mi nepripada jako hrdinstvi. Asi by se to auticko melo dat reklamovat a ne hned vracet penize, viz pravni rozbory nize. Pokud uz clovek zakoupi auticko, lze predpokladat, ze ho chtel. To, ze nefungovalo, je vec mozne napravy. Co potom nabizene moznosti odstoupeni od smlouvy u nechtenych nebo mnohocetnych vanocnich darku? To chapu.
Clanek plne respektuji, chvalim, ze jdete za svym, za prvem spotrebitele, chapu rozhorceni nad tim, jak to prodavacky nezvladly, chapu i pravni aspekty, ale nechapu, proc pani nechtela prostou vymenu darku za funkcni, coz je asi 1. logicky krok.
Jana038
24.1.2010 15:34:40
Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, jak je to s vrácením zboží. Různé velké obchodní domy nedělají problémy s tím, když donesete do určité lhůty nerozbalené a nepoužité zboží vrátit. Bez řečí vám vrátí peníze a zboží si vezmou zpátky.

Před Vánoci jsem sháněla pro nejmladší dcerku postavičku Telettubieska Po. Chtěla jsem takovou, co by nám "zapadla do party" těch ostatních 3, které jsme měli doma. Nicméně jsem žádnou podobnou dlouho nemohla sehnat, tak jsem koupila plyšovou sedící Po v Pompu v OC Šestka v Praze.

Doma jsem ji schovala do skříně - byla plánovaná až pod stromeček. A zákon schválnosti zafungoval, předchozí zájemce o koupi už používané Po si svůj zájem rozmyslel a tak se mi dostalo šance koupit přesně takovou, jakou jsem chtěla původně.

Naivně jsem se vydala s onou první Po zpátky do Pompa, že ji vrátím. Nemile mě překvapilo sdělení, že mi peníze nevrátí, maximálně si můžu v hodnotě stejné nebo vyšší (s doplatkem) vybrat jiné zboží.

Ve výsledku jsem odcházela s onou Po zpátky domů, protože nic jiného jsem si nevybrala.

A z toho vyplývá otázka: má zákazník nárok na vrácení netknutého zboží nebo je to jen na vstřícnosti prodejce?
la estrella
24.1.2010 10:03:30
V některých obchodech to tu funguje, je dlouhá lhůta pro vrácení a pokud uvedeš výrobek do původního stavu, vůbec to neřeší. já takto vracela bundu, koupila jsem, nosila půl dne a pořád se vní necítila, nakonec jsem jí vrátila, Beze slova ji vzali, nic s ní nebylo, já koupila jinou.
Ono jde o to, žýe český člověk je vyčůraný, a strašně by toho zneužíval. Ale na druhous tranu, takhle nás svým způsobem mnohdy zneužívají právě obchodníci, tím, jak se staví k zákazníkům a reklamacím.
¨
Já se tedy taky většinou rvu za svý práva, neváhám si udělat posudky, pokud vím, že mám pravdu a nebojíms e řešit soudní cestou. Nesnáším to, jak dělají, že neznají zákon a snaží se do posledí chvíle zvítězit.

V tomto směru musím říci také poslendí zkušenost, s reklamacemi v Pompu, kdy byli ochotní a vstícní, že jsem se z toho vzpamatovávala ještě asi hodinu potom. Jak jde člověk reklamovat už řádně připravený na cokoli, tak tohle byla příjemná zkušensot, s nikým se nehádat, neobhajovat a tak.
 Příspěvky 110 z 115 [Dalších 105 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.