| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Vyjádření Hnutí za aktivní mateřství k případu úmrtí dítěte po porodu doma

 Příspěvky 110 z 788 [Dalších 778 >>]
renča
  • 
18.6.2014 23:15:50
je to těžké.....jsem lékařka...ARO a ZZS.....osobně jsem zažila těžké poporodní krvácení při porodu doma......bylo to opravdu strašné....porodní asistentka rukou tamponovala krvácení...dítě ještě viselo na pupečníku.....krevní ztráta byla velká a pro nás...to byl skutečně obrovský stres,než jsme mohli jak tak situaci vyřešit a opravdu velmi rychle jsme vezli oba do porodnice.....zažila jsem na sále u císařského řezu život ohrožující krvácení.....skončilo hysterektomií a matka přežila jen tak tak....dámy...opravdu žádný vtip-hrozná situace......ale dokážu pochopit ženy,které chtějí rodit doma....já sama jsem rodila v nemocnici...zle....mnoho vyšetřování...žádný klid a nikdo mi pořádně nevysvětlil,co mám vlastně dělat-protože já rodila poprvé a to celkem 26 hodin.....pak měl syn sepsi a téměř umřel.....neměla jsem žádné soukromí a ještě mě pak pomlouvali-sestry a doktorka,co se mnou rodila,že prý jsem to moc prožívala a pak jsem byla divná,když byl malý na JIPce.....no tak a co-nasrat !!!!!!!!!! jsem snad taky člověk,ne? k příštímu porodu sice jdu do nemocnice,ale beru sebou dulu-povede mě a bude se za mě trochu bít.....protože ne všechno je nezbytně nutné a nejsme vojáci,kteří poslouchají na slovo a máme svá práva.....myslím,že dobré řešení jsou porodní domy-já bych to uvítala
Vela
  • 
9.3.2012 15:59:07